Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość mania25

depresja rujnuje mi życie...

Polecane posty

Gość mania25

moje dziecko ma juz 2 miesiące. Ja cierpie na depresje poporodową. Zmagam się z tym od samego początku, od przyjazdu z dzieckiem ze szpitala. Czuję ze moje zycie powoli traci sens. Jestem pod opieką lekarza, cały czas jadę na lekarstwach. Nie potrafie cieszyc sie macierzynstwem, moje dziecko wyzwala we mnie agresję, nie mam w sobie ni krzty odruchów kochającego rodzica. Nie potrafię odpowiedziec sobie nawet na pytanie czy kocham moje dziecko. Przeraża mnie to:( są dni kiedy czuję się w miarę dobrze, mam ochotę rozmawiać, żartowac, ale większość jest takich kiedy siedzę z głową między kolanami i płaczę. Płaczę bo nie chce mi się życ. Nie umiem zajmowac się własnym dzieckiem, drażni mnie każdy jego płacz. Najchętniej zrzuciłabym wszystkie te obowiązki na kogos innego, sama mogłabym sprzątac, gotowac 24h byleby tylko nie musiec zajmowac się dzieckiem. Przez pierwsze dni po powrocie ze szpitala siedziałam zamknięta w osobnym pokoju i w ogóle do dziecka nie wychodziłam. Jeszcze niedawno znałam pojecie depresji jedynie z książek a teraz testuję to sama na sobie:( czarne mysli nie chcą odejsc, życie traci sens... moje dziecko jest dla mnie jak jedna wielka przeszkoda, boje sie zostawac z nią sama, odczuwam jakis dziwny nieokreslony lęk wtedy. Wszystko się we mnie trzęsie, nie mogę jesc, nie moge spac, nie umiem się juz usmiechac... cały czas mysle tylko o tym jakby to bylo dobrze gdyby ona zniknęła... Wiem ze moze to kogos przerazic. Mnie samą przeraza. Mam wrazenie ze umieram od srodka:( czy są wsród was kobiety które przeszły przez podobne piekło?? jak sobie dajecie rade z zyciem? odezwijcie się proszę....

Gość mamuśkaaa
a ile masz lat ?????

Gość mania25
mam 25 lat

Gość nie tyeraz