Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

młoda jestem-nie znam się

Żałuję...

Polecane posty

Ech... i po co mi to było ? : ( Czułam się samotna... poznałam faceta na necie... kilka rozmów, flirt, spotkaliśmy się w końcu po 2 tygodniach kontaktu na GG. Spotkanie moim zdaniem (i jak mi się wydawało) jego zaliczyliśmy do udanych. Pocałował mnie a ja pocałunek odwzajemniłam choć nigdy tego na 1 randkach nie robię. Później jeszcze rozmawialiśmy na GG, mieliśmy w planach kolejne spotkanie. Strasznie się ucieszyłam bo miałam nadzieję, że w końcu znalazłam kogoś z kim będę za jakiś czas mogła stworzyć fajny, szczęśliwy związek. On jednak ma tak, że np nie odzywa się do mnie 2 dni... później pyta dlaczego ja milczę ? A wychodzę z założenia, że to facet powinien zaproponować wprost kolejne spotkanie. Kiedy ja się odzywam to rozmowa już jakoś się nie klei. On jest od jakiegoś czasu załamany i ciągle smutny bo ma jakieś problemy a ja nie mogę mu pomóc. Rozmowa polega na tym, że ja Go o coś pytam a on odpowiada jednym wyrazem :( Strasznie jest zamknięty w sobie i cholernie wrażliwy. Chyba dlatego tak mnie do Niego ciągnie. Pewnie go tłumacze... a jemu po prostu na mnie nie zależy :( to mi chcecie powiedzieć? Powiedziałam mu, że nie będę pisała na gg tylko jak będzie miał ochotę to niech się odezwie a On \'\'ok\'\' ;( Mam dość : ( Niby to jedno spotkanie ale strasznie mi się spodobał... i nie mam na myśli wyglądu zewnętrznego... Do tego jest drugi facet... jego zupełne przeciwieństwo. Obsypuje komplementami, służy pomocą, proponuje spotkanie, sam dzwoni i zagaduje... a mnie nadal ciągnie do pierwszego ... ;( Mam sobie odpuścić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość knedliczek