Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Magda211

MICROGYNOM21 !!

Polecane posty

Gość Magda211

Miesiąc temu byłam u ginekologa, który przepisał mi tabletki Microgynom21. Kazał mi ja brać w 5 dniu cyklu, czyli w piatym dniu od dnia pojawienia się krwawienia miesiaczkowego. Mam pytanie... Czy biorąc tabletkę 5-tego dnia, a nie jak to zwykle bywa 1-wszego rowniez jestem zabezpieczona przed ciążą?? Lekarz zapisał mi te tabletki na boje bolesne miesiaczki. Z góry dziekuję za odpowiedzi :)

Gość Magda211
Dodam jeszcze, że nigdy wcześniej nie zażywałam tabletek więc nie mam doświadczenia i licze na wasze fachowe rady :)

Gość taka jedna nie ja
Dlaczego kazał ci brac od 5 dnia cyklu ? Prawdopodobnie przez pierwszy cykl nie jesteś dostatecznie chroniona więc powinnaś dodatkowo używac globulek lub prezerwatywy. Jedyne co przyszło mi na myśl to to że chciał przesunąc Ci termin miesiaczki, bo zazwyczaj rozpoczynamy brac tabletkę z pierwszym dniem krwawienia, wtedy automatycznie blokuje się owulacja. U Ciebie efekt pełnej ochrony nastąpi dopiero w drugim miesiacu brania tabletek.

Gość taka jedna nie ja
Czyli już od wystąpienia następnej miesiączki (tej po pierwszym opakowaniu tabletek) już jesteś w pełni chroniona. Przeczytaj dokładnie ulotkę.

Gość taka jedna nie ja
Nie rozumiem czemu nie uprzedził Cię że dodatkowo musisz sie zabezpieczac.....przecież mogłaś zajśc w ciążę... chyba nie za dokładnie go wtedy słuchałaś

Gość Magda211
Dziekuje Ci za odpowiedź:) Po prostu wtedy nie myślałam jeszcze o współżyciu z moim chłopakiem:) Ale coraz częściej myśle, ze jestem na to już gotowa... :)

Gość Magda211