Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

anuLkA19_

MILEGO DNIA ZYCZE

Polecane posty

Gość ty naprawde jesteś
pierdolnięta :-0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ty naprawde jesteś
bo ona codziennie zakłada po kilka takich topików :-0 normalne to jest w/g ciebie? :-0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ty naprawde jesteś
to prawda :-0 ale niekoniecznie trzeba tą swoją nienormalnością sie chwalić i wkurwiać przy tym innych :-0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ale pomysl, skoro cie irytuje, to po co wchodzic na ten temat i sie "podsycac" w irytacji :) chyba za bardzo ugodowa dzis jestem :D mam nadzieje, ze do jutra mi przejdzie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ty naprawde jesteś
a bo wiesz, już od dobrych kilku tygodni mnie ta pinda wkurza :-0 skończy sie tym że będzie styrana jak pozdro600 :-0 po co jej to? :-0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
a tobie po co te nerwy :) jest sroda rano, z tego co wiem, w polsce calkiem ok pogoda, tylko sie cieszyc..... u mnie wciaz wtorek jest 0F czuc jakby bylo -30 c, wiatr wieje 50mil/h, wszytsko powywracalo mis ie na balkonie, moja kota placze, bo nie moze nic jesc i nie chce mi sie isc wykapac przed snem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ty naprawde jesteś
a co pedalski staruchu, boisz sie ze na czole ci wyladuje? :-0 alkoholik z przegranym zywotem raczej nie jest dla mnie autorytetem :-0 wiec zamilcz lepiej psia torbo myrevińska :-0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ZMIEŃ LEKAZA
Systemy poduszek powietrznych SRS pojawiły się na początku lat 80-tych w pojazdach luksusowych. Wraz z rozwojem techniki oraz zmniejszaniem kosztów rozwiązań stosowanych w układach bezpieczeństwa, systemy te zaczęto montować również w pojazdach klasy średniej oraz niższej. Powszechne zastosowanie systemów bezpieczeństwa, skutkuje w praktyce pojawieniem się wielu problemów podczas eksploatacji tych, dość nietypowych układów, szczególnie przy ich obsłudze i naprawie. Z reguły każdy z układów elektronicznych pojazdu pracuje w sposób ciągły, lub zostaje uruchomiony wielokrotnie podczas swojej eksploatacji. Układy te posiadają wbudowane procedury samodiagnozy, przechodzenia w tryb awaryjny - pracy w ograniczonym zakresie regulacji, przy dostarczeniu lub przy braku w ogóle informacji z czujników systemu. Np. układ regulacji pracy silnika przystosowany jest do pracy w warunkach awaryjnych, i zawsze można się zorientować co do zakresu usterek oraz ich możliwych objawów - mówiąc krótko, dopóki nie zostanie odcięte zasilanie to silnik lepiej lub gorzej pracuje. Nawet w przypadku tak rzadko uruchamianego układu jak ABS, zawsze można sztucznie wywołać uślizgi kół i sprawdzić działanie układu. Inaczej jest natomiast w przypadku systemów bezpieczeństwa biernego. Te systemy działają w pojeździe tylko raz w czasie swojej eksploatacji i praktycznie tylko po uruchomieniu poduszek i napinaczy można w 100% określić, że system był sprawny. Natomiast przed zadziałaniem można określić tylko to, czy system jest bardziej lub mniej gotów do zadziałania. Szczególnie newralgicznym momentem w diagnostyce tych systemów okazuje się ocena systemu po wypadku. Znanych jest wiele przypadków, w których wydawałoby się, że poduszki powinny zadziałać, lecz nie uruchomiły się. Zdarzają się także sytuacje odwrotne - przy stosunkowo lekkich uderzeniach, czasem nawet na nierównościach nawierzchni drogowej, eksploduje poduszka powietrzna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×