Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

BlackCoffee

Co myślicie o tej sytuacji?

Polecane posty

Jestem studentką 5 roku ekonomii (studia zaoczne) na jeden z przedmiotów zaliczeniowych trzeba było przygotować grupowy projekt działalności gospodarczej..jest to bardzo duży projekt liczący ok 30 str ..grupa całkowicie wszystko olala..(6 os ze mną) mieliśmy gotowca nikomu się nie chciało nawet go poprawić...w końcu postanowiłam się tym zająć bo chce zaliczyć przedmiot..wyszło na to że ja wszystko zrobiłam..napracowałam sie..mieliśmy tydzień temu jechać na jego obronę..wkurzyłam sie i nie pojechałam..bo dosyć mam odwalać wszystko za innych..pojechali i nie zaliczyli...nie znali odpowiedzi na podstawowe pytania...poprawka w piątek..jedziemy wszyscy...nie usłyszałam nawet dziękuję...nie wiem jak się zachować w stosunku do nich..z nie którymi utrzymywałam bliższe kontakty..nagle ucichły..

Gość .......................+++++..
takie zycie :O

Gość
typowy przykład wykorzystywania :) nie przejmuj się, nie jesteś jedyną naiwną - ja też pisałam zawsze sama projekty grupowe a nawet dla innych bo nie potrafiłam odmówić jak mnie ktoś ładnie prosił :D jak to dobrze że studia za mną...

Wiesz neurosa...najbardziej mi przykro że tylko mi zależy... a reszta ma gdzieś...a potem wszyscy gadają my robiliśmy...:(

a wiecie, że mnie cieszy to że nie zaliczyliśmy w pierwszym podejściu...przynajmniej teraz się martwią...:(

Gość
2 miesiące temu poprawiałam koledze całą pracę magisterską... wysyłał mi sms-y, dzwonił, przyjeżdżał... był taki miły (w sensie koleżeństwa oczywiście) a po obronie słuch po nim zaginął, nawet głupiej flaszki mi nie postawił za to co dla niego zrobiłam :) tacy są ludzie, nie mają skrupułów

przykre to co piszesz neurosa...ja w życiu nie zgodziłabym się poprawiać czyjejś pracy...dobre masz serducho...:)

Gość