Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Wercia1103

dzwonilam do Biura Obslugi klienta i

Polecane posty

w odpowiedzi na moje pytanie: dlaczego zasieg sie pogorszyl tak drastycznie?? Pan odp mi ze moze to byc spowodowane warunkami PROPAGACYJNYMI... jejku czy ktos wie o co mu chodzilo?? :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Laliitaaaa
to zadzwon i zapytaj sie teraz co to znaczy PROPAGACYJNYMI :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gOOGLE NIE GRYZIE: \"Nazwa propagacja pochodzi od francuskiego i angielskiego słowa propagation, oznaczającego rozchodzenie się (rozprzestrzenianie się) między innymi fal radiowych. Zawiera ona w sobie coś więcej niż jej najbardziej zbliżony odpowiednik w języku polskim, gdyż obejmuje też czynniki niezależne - w sferze rozchodzenia się fal radiowych - od woli człowieka. W tym rozumieniu prognozy propagacyjne oznaczają przewidywane, obiektywne warunki rozchodzenia się fal radiowych.\"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość viola_2
i tak pewnie Cie nabrali

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
I jeszcze tu: "Wspólną cechą wszystkich systemów telekomunikacyjnych jest przekazywanie informacji przez ośrodek propagacji fal radiowych: atmosferę, wodę, wnętrze Ziemi, czy, uczciwszy uszy, drut. Przetwarzanie informacji na sygnały, transmisja sygnałów, a także ich odbiór i odtwarzanie zależą od układu i konstrukcji urządzeń przeznaczonych do tych celów; natomiast warunki propagacji fal radiowych są zależne od wielu czynników nie dających się regulować. " http://heading.pata.pl/prop1.htm

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość upppp

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nie raz juz to słyszałam u nich,brakuje mi już słow aby pogadac z kims z biura obsługi:)kosmici i tyle:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tak na marginesie, to twoja rozmowa chyba nie wygladała tak: ;-) Biuro obsługi klienta: 1. \"ja dostałem tego sms\'a, ale jak poszedłem na pocztę, to pani w okienku powiedziała, że nie ma dla mnie żadnych wiadomości\". 2. \"ile płacę za połączenie z bezpłatnym numerem?\". 3. \"jaki jest nie-warszawski numer do salonu na Złotej?\". 4. \"ja dostałem ten telefon i on jest nierdzewny, ale teraz zaczął mi się rozchodzić\". 5. \"proszę pana, jak do mnie ktoś dzwoni to mi krzyżyk znad telewizora spada\". 6. \"ja wysłałem sms\'em prośbę o wyjaśnienie pytania i nikt mi jeszcze nie odpowiedział\" - dotyczyło quizu omnibus. 7. \"ja chciałem zrezygnować z tej opcji wysyłania do mnie ponagleń do zapłaty\". 8. \"czy jak mi się skończy ważność karty tak-tak, to czy ona jeszcze będzie ważna?\". 9. \"numer telefonu? już nie pamiętam, mam go od 3 dni\". 10. po prośbie o wysłanie wiadomości testowej do konsultanta \"czy ta wiadomość ma mieć tą samą treść, jak do żony?\". 11. \"to minuta ma 60 sekund?\". 12. \"to umowę trzeba podpisać na dwa lata? ja wolałbym na rok. A gwarancja jest tylko na rok? Ja wolałbym na dwa lata... \". 13. przy ustawianiu sms\'ów \"to maksimum czasu to więcej niż 24 godziny?\". 14. \"aparat został zablokowany za brak płatności? przecież są wakacje!\"; konsultant: \"zgadza się, jednak należności należy regulować mimo tego\"; klient: \"dobra, to kiedy mi odblokujecie aparat?\"; konsultant: \"w ciągu 48 godzin od chwili otrzymania potwierdzenia zapłaty, proszę pana\"; klient: \"48? dlaczego tak długo?\"; konsultant: \"bo są wakacje\". 15. \"czy w państwa systemie komputerowym odnotowujecie tylko połączenia JUŻ wykonane?\". 16. \"mam zadzwonić na numer który się wyświetla by sprawdzić kto dzwoni? Faktycznie, nie wpadłam na to!\". 17. \"ja czekam na jakąś wiadomość tekstową, ale jeszcze żadna do mnie nie doszła\". 18. \"czym różnią się telefony komórkowe?\". 19. treść sms\'a testowego przesłanego przez abonenta do konsultanta \"nadal nie mogę wysyłać sms\'ów\". 20. \"Heniu, pan pyta jaki masz numer telefonu. No pomyśl chwilę... 600... ech, zapomniał... \". 21. \"Ja mam u was zaległosci w płaceniu i z tego powodu wyłączyliscie mi telefon. Wiec ja się pana pytam: jak ja mam teraz funkcjonować?\". 22. \"ja chciałem otrzymać rachunek szczegółowy z jednego dnia, nie interesuje mnie wydruk miesięczny, ponieważ chciałem go okazać w sądzie, a tam są jeszcze inne numery z innych dni\". 23. konsultant: \"poproszę Pana nazwisko\", klient: \"moje, czy żony?\", konsultant: \"czy mają państwo różne nazwiska?\", klient: \"nie\". 24. \"ja kupiłem dziś kartę tak-tak i nie zdążyłem jej jeszcze zaktywować, ale chyba ją zablokowałem\". Fakt. Aparat prosił już o PUK. 25. \"To w tamtej sieci SMS\'y są bezpłatne? To plus 15% to nie będzie tak drogo?\" o kosztach na roamingu. 26. konsultant: \"proszę pana, celem wymiany aparatu zapraszam pana do naszego punktu dealer\'skiego w Opocznie\"; klient: \"i co, mam tam słuchać tego głupiego fiu*a?\". 27. klient: \"ja mam taki malutki problem\"; konsultant: \"tak, słucham\" klient: \"zdeptałem swój telefon\". 28. początek rozmowy, klient: \"kochany, co Ci mam podać, dobry człowieku?\". 29. konsultant: \"powinien pan wybierać numery bez zera, proszę pana\"; klient: \"dokładnie tak robię\"; konsultant: \"proszę podać mi więc numer jaki pan wybiera\"; klient: \"072... \". 30. konsultant: \"w pana sytuacji jeżeli aparat będzie droższy niż 2300 pln brutto, otrzyma go pan z 75% zniżką\"; klient: \"to znaczy za ile?\". 31. konsultant: \"proszę wyjąć z aparatu kartę SIM\"; klientka: \"nie mogę tego zrobić - ręce mi się trzęsą\". 32. po poinformowaniu o procedurze \"po kradzieży\"; klient: \"aha, to proszę jeszcze poczekać, bo zacząłem go szukać, a w windzie jestem\". 33. klient: \"jaka jest różnica między dopłatą 7 pln a 15 pln\"; konsultant: \"8 pln, proszę pana\". 34. konsultant: \"w soboty i niedziele pana koszt połączeń to 60 groszy za minutę\"; klient: \"aha, to może mi pan to wyjaśnić?\". 35. \"czy komórka może sama puszczać sms\'y?\". 36. \"ja kupiłem ten telefon i co ja mam teraz zrobić?\". 37. \"proszę pana, ja się założyłem z kolegą i włożyłem swojego Simensa M35 do szklanki z wodą, i teraz nie chcą mi go naprawić w ramach gwarancji\". 38. \"ja mówilem do tego automatu, że chcę mieć taryfę moja10, a ona włączyła mi taryfę moja\". 39. konsultant: \"żeby zmniejszyć koszty na tym koncie mogę jedynie zasugerować zmniejszenie ilości wykonywanych połączeń\"; klient: \"aha, a na czym to polega?\". 40. \"gdzie ja mogę zadzwonić, żeby kogoś opieprzyć?\". 41. \"proszę mi natychmiast podać lokalizacje mojego drugiego aparatu, wiem, że jest to możliwe, bo widziałem coś takiego na filmie SF\". 42. \"proszę pana, ja słucham jak ktoś mi się nagrał na poczcie głosowej i staram się odpowiedzieć tej osobie, i krzyczę \"halo, halo!\", ale ona mnie nie słyszy\". 43. \"proszę mi powiedzieć, jakie promocje będziecie mieli we wrześniu przyszłego roku\". 44. \"dlaczego Alcatel ma antenę z prawej strony, Siemens z lewej, a Nokia w ogóle nie ma?\". 45. konsultant: \"proszę pani, w dniu dzisiejszym pani konto było mniejsze niż 10 pln\"; klient: \"nie\"; konsultant: \"proszę pani, pani konto wynosiło dziś 2,46 pln, czyli mniej niż 10 pln\"; klient: \"nie\". 46. \"ja dostałem taki komunikat, że w celu tam-tego to coś-tam. Co mam teraz zrobić?\". 47. \"proszę pana, mam taki problem, ja nie wiem czy mam przyjemność z tym samym panem...?\". 48. \"proszę pana, mi chodzi o ten aparat Motorola za 49 złotych netto, czy to jest cena brutto”?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×