Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość _monika27____

Czy pobierając zasiłek wychowawczy mogę dorabiać na umowę o dzieło lub um. zlece

Polecane posty

Gość _monika27____

Czy któraś z Was dorabiałam, czy wtedy muszę zrezygnować z zasiłku? pytam bo za miesiąc przechodzę na wychowawczy a wiadomo że 400 zł to nie za dużo i chciałabym dorobić. jestem grafikiem komputerowym. co o tym myślicie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość możesz o ile
to nie wyklucza osobistego sprawowania opieki nad dzieckiem, a zasiłek otrzymuje się w zależności od dochodu(to nie jest obligatoryjne).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość _monika27____
wiem, mi zasiłek przysługuje, tylko nie wiem czy jeżeli zarobię jakieś pieniądze to czy mi go nie odbiorą i nie wiem jaka wtedy musze umowe podpisac o dzieło czy zlecenie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ja wiem tyle co wyczytałam w sieci. Sprawa jest chyba zawiła. teoretycznie wg. przepisów możesz, pod warunkiem że nie stoi to na przeszkodzie w wychowywaniu dziecka (zajmowaniu się nim). Czyli możesz wziąć umowę, ale nastaw się na to że jak pracodawca walnie donos, albo sam ZUS się dopiep..y (a lubi do wszystkiego), to będziesz mieć przeboje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość _monika27____
wlasnie dzwonilam do zus, oni skierowali mnie do urzedu miasta, no i nie moge:( mam doła, jesli bylabym na bezpłatnym to moge:(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach