Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Bardzo gruba grubaska 24

Presja czyli wymagania wobec puszystej kobietki

Polecane posty

Witajcie !! Mam 24 lata,odkąd pamiętam słyszałam,że MUSZĘ/POWINNAM/WYPADAŁOBY/TRZEBA schudnąć,jakieś 5 lat temu schudłam-prawie 50 kg. Nie byłam szczęśliwa,nie znalazłam super faceta(wręcz przeciwnie wdepnęłam w toksyczny związek).I jak to zwykle bywa-przytyłam. Mimo nadwagi słyszę często,ze jestem ładna,inteligentna,zdolna...ale ostatnio neisamowicie smutna i samotna. Studiuję na 2 kierunkach,większość pozytywnie się układała,do utyskiwań rodziny na moje grube uda i "wielkie dupsko" przywykłam. Niedawno jednak w moim uczelnianym środowisku pojawił się facet,który zaczął mi ubliżać,rzucać różne obelgi(jak sądzę sam zakompleksiony i podpuszczany przez niedojrzałe koleżanki). Złożyłam oficjalną skargę,zasisnęłam zęby i...NIC TO NIE DAŁO! Wyobraźcie sobie,że stałam się najnowszym pośmiewiskiem,każdego dnia odpieram atak sfrustrowanego kolesia i zadowolonych koleżanek(bo jest wesoło) Straciłam pewność siebie,na domiar złego rodzina też zaczęła wymagać ode mnie zrzucenia nadwagi"choćby dlatego,ze niedługo ślub siostry". WitajciePowiedzcie...jak to jest,że wobec grubych ma sie najwięcej wymagań,najczęściej są oskarżani o lenistwo,zaniedbania,smutne miny. Dlaczego rozumiemy anorektyczkę(...bo biedna ma problemy z psychiką),narkomanów,ludzi tnących sobie ciała żyletkami,fetyszystów,alkoholików. Natomiast GRUBY-zawsze winny! Grubego należy wyśmiać,bo może wreszcie wezmie się za siebie,pójdzie na ten basen,gdzie i tak ludzie powiedzą:"patrz jaką ma dupę!". Czy gruby ma na tyle sił,by walczyć z modą,rodziną,opinią,potrzebą i samym sobą?

Gość aaaaee
a ile ważysz?

czy to wazne ? nie o to w tym chodzi waze tyle ile waze i nic ci do tego :-o

Gość chciałbym wiedzieć
ważne ważne...

Gość aaaaee