Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość weselniczka

Czy ktoś korzystał z usług firm wedding consultants?

Polecane posty

Gość weselniczka

Mam pytanie czy ktoś z Was korzystał z usług takiej firmy? Ile kosztowało was takie przedsięwzięcie i czy byliście zadowoleni? I co tak naprawdę wchodziło w zakres usług?? Może znacie jakąś firmę godną polecenia z woj. podlaskiego?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość weselniczka
Nikt nie korzystał?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość AGA56677
NWIDOCZNIE NIE BO LUDZI W POLSCE NA TO NIE STAC

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość weselniczka
Nie stać? Przecież takie firmy mają zapewne umowy z restauracjami, domami weselnymi, kwiaciarniami, wypożyczalniami samochodów...itd. A poza tym cały obowiązek latania, szukania, załatwiania spada na nich, więc myślę, że jest to warte swojej ceny. Zamiast brać urlop na załatwianie wszystkiego przed ślubem wolałabym wziąć urlop na szaleństwa po ślubie. Może jednak znajdzie się ktoś kto skorzystał z usług takiej firmy? Albo chociaż firmy dekorującej sale??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ale wszystko sie da zalatwic bez brania urlopu, bez przesady. chociaz to tez zalezy jak kto pracuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dokladnie da sie zalatwic wszystko bez urlopu...ja robiac wesele 300 km od mojego miejsca zamieszkania zalatwialam wszystko jeszcze jak nie pracowalam u rodzicow i nie bralam urlopu nic trudnego....wolalam sama...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość caca
Witajcie, prowizja to 10% z budżetu wesela, liczne rabaty, tak naprawdę para młoda oszczędza na każdym kroku zatrudniając wedding plannera :) Kiedy Wasz budżet wynosi np 35 000zł to dla konsultanta jest 3500zł ale gdybyście sami organizowali takie wesele budżet pewnie wyniósłby ponad 40 000zł, przede wszytskim oszczędzacie czas, na telefonach, dojazdach, licznych ustaleniach, rozmowach etc. Mają sprawdzone firmy, bez wpadek, wszytsko na tip top! W podlaskim działa Perfect Moments, e-mail to: biuro@perfectmoments.pl tel. 691 236 486

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×