Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość yyyyyyyyy no tak.

Nigdy nie byłam na weselu, help!

Polecane posty

Gość yyyyyyyyy no tak.

Chodzi o to, że syn siostry mojej mamy bierze ślub. Czyli mój brat cioteczny albo jak ktoś woli- kuzyn. Czy wypada mi nie iść na wesele? Mam siedzieć przy stole ze znajomymi młodych, z których nikogo nie znam, zresztą nie mam z kim iść, no i nie chce iść na to wesele. Poza tym nie pracuję, jestem studentką i nie mam pieniędzy, które podobno trzeba dać w kopercie:) Nie mam się w co ubrać, nie założę kiecki, bo się do tego nie nadaję, nie umiem tańczyć, nie wytrzymam w butach na obcasie- porażka. Czy wobec tego mogę iść na sam ślub? Bo chyba jestem zaliczana do grona tzw. najbliższej rodziny...

Pewnie że możesz nie iść. Problem w tym że twoi rodzice na pewno pójdą, a wtedy powinnaś mieć już dobrą wymówkę dlaczego nie chcesz przyjść, bo inaczej kiepsko to wyglada.

Gość też zawsze mam taki problem
i jak dotad zawsze odmawiam. ale glupio sie z tym czuje,ale na weselu czulabym sie jeszcze gorzej :O

Gość yyyyyyyyy no tak.
No, pójdą:O Ale mój brat też nie chce iść.

Gość październikowa młoda
Ja byłam w sobotę na weselu i nasza koleżanka przyszła sama bo nie miała kogo ze sobą zabrać. Nie robiła z tego powodu żadnego problemu a bawiliśmy się z nią wszyscy razem. Na weselu zazwyczaj jest tak, że nie zna się większości gości, ale ludzie w czasie zabawy szybko się integrują. A co do obcasów to nie są konieczne, wiele dziewczyn jak zauważyłam zakłada wygodne buty na niskim obcasie albo całkiem płaskie. Jak nie byłaś nigdy na weselu proponuje iść i się przekonać czy będzie faktycznie tak strasznie :) Powodzenia