Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość boreksala

Zostać w wojsku na stale czy isc do policji?

Polecane posty

Gość boreksala

witam

Gość o nieeeeeeeeeeee
Ja bym ci radziła zostać w wojsku... ale nie wiem.. nie znam się na tym...

Gość lepsze perspektywy w wojsku

Gość lambardziara
w wojsku, jakas szkołka oficerska, potem alkoholizm i luzik a w policji bajzel, dzieci nienawidzą bez powodu, straszny zawód.

Gość zgon na pogrzebie
nas nie pytaj, gdzie serce każe, tam idź. mój facet został w wojsku i nie żałuje, perspektywy lepsze.

Gość boreksala
tak, wiem.Lepiej tam gdzie bardziej ciągnie, ale pieniadze i rozwoj tez sie licza. Tak jesli mialbym zostac we wojsku, to oczywiscie ze do oficerskiej pojde

Gość boreksala
Udzieli mi ktos jakies odpiweidzi, jakich pląc mozna sie spodziewac ,co z atmosfera, a we wojsku co z mieszkaniem dla mnie i zony? jest cos takiego?

Gość patologia crew
wojsko każdemu zawodowemu żołnierzowi daje mieszkanie, tak było od zawsze i chyba tak jest do dziś. według ustawy o zakwaterowaniu polskich sił zbrojnych żołnierze mają ustawowo zagwarantowany najem kwatery, nie wiem czy coś się w tym zmieniło obecnie, musisz poszukać. co do płac to niestety pomocą nie usłużę, bo mój facet siedzi na misji w afganistanie, więc to zupełnie inna para kaloszy, w każdym razie kiedy zaczynał "karierę" zawodowego dostawał niecałe 1500 zł, to było dawno, ale podejrzewam, że w tym temacie też ogromnych zmian nie ma. jak dla mnie wojsko rysuje się lepiej niż policja, mąż znajomej jest policjantem i jedyne, co robi to narzeka na robotę.

Gość boreksala
dzieki za info w takim razie o zakwaterowanie nie musze sie bac, a powiedz mi czy bedac zawodowym pozostal w tej jesdnostce gdzie zaczynal czy go przeniesli? a moze sam wybieral?

Gość Bladousta
zdecydowanie zostac w wojsku. wiem co mowie.

Gość boreksala