Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

lolli

wszystkie mądre mamy pomóżcie!

Polecane posty

mam teraz chwilę czasu by się Was poradzić, czekam niecierpliwie na wypowiedzi mój mąż pracuje cały tydzień poza domem, wraca na wekendy, zmęczony oczywiście i wcale się nie dziwię, a ja zajmuję się dwójką dzieci, całym domem oczywiście, do tego studiuję i dorabiam. I sama nie wiem czy mój mąż to tyran, czy ja jestem egoistką, bo mój mąż gdy wróci na wekend to wcale mi nie pomaga ani przy dzieciach ani w domu, nie ma mowy by zabrał dzieci na spacer czy żeby wstał chociaż raz w nocy do dzieci, szturcha mnie tylko gdy nie słyszę i ja wstaję zawsze. I mam do niego żal o to, a on ma żal do mnie że wymagam od niego żeby fruwał a on przecież tak ciężko pracuje, wiem o tym i szanuję to, ale mamy wspólne dzieci, które potrzebują również taty, nie wiem jak to rozwiązać, ciężko się rozmawia na ten temat. Proszę o wypowiedzi co myślicie o takim układzie jak nasz, to w porządku czy nie, sama nie wiem czy on jest zły czy ja niedobra...

Gość taka jedna............
oj ja juz bym miala z czego chaje zrobic

poprostu nie dorosl do roli taty

a tobie szczerze wspolczuje

obojetnie jak ciezko pracuje .....dla swoich dzieci powinien miec czas

Gość A co to jest chaje
?????

awanturka-to jest chaja

nie przejmuj sie przede wszystkim tym, ze cie tu ktos zaraz pojedzie, bo latwo jest byc pomaranczka i oceniac innych a jesli chodzi o meza to mysle, ze powinnas z nim porozmawiac, bo tak jak sama napisalas, to przede wszystkim dzieci go potrzebuja i ten kontakt powinien byc wazny rowniez dla niego