Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość zalamananan

studenci pomozeta rozwiazac test ...

Polecane posty

Gość zalamananan

Mam test z technik komunikacyjnych i za Chiny nie potrafie go rozwiazac ;/ Na wiekszosci pytan nie idzie znalezc odpowiedzi w necie, a w notatkach tym bardziej ;/ Nie wiem jak mozna robic testy, na ktore tak ciezko odpowiedzi znalezc ... 1.Komunikacja interpersonalna to: a) Komunikowanie z samym sobą b) Komunikowanie z publicznością c) Komunikowanie zapośredniczone d) Komunikowanie instucjonalne e) Komunikowanie bezpośrednie 2.Poziomy komunikowania interpersonalnego to: a) Poziom fatyczny b) Poziom masowy c) Instrumentalny d) Grupowy e) Miedzygrupowy f) Empatyczny 3.Cechy komunikacji niewerbalnej to: a) Gesty b) Słowa c) Kinetyka d) Parajęzyk e) Pismo f) Przestrzeń g) Mimika h) Pantomimika i) Chromenika 4.Cechy zachowania agresywnego to: a) Wysoki ton b) Nerwowość c) Uległość d) Presja e) Czerwienienie się f) Oddalanie się g) Przybliżanie się h) Uśmiech 5.Człowiek jest komunikatywny gdy: a) Inni go rozumieją b) Sam siebie rozumie c) Inni postępują zgodnie z jego zaleceniami d) Potrafi wyegzekwoawać zachowanie e) Gdy jest zrozumiały zgodnie z intencją nadania komunikatu 6.Przestrzeń bezpieczeństwa psychologicznego to: a) Odległość bezpieczna na wyciągnięcie rąk b) Odległość międzyosobami nieznajomymi c) Odległość między nie lubiącymi się osobami d) Odległość której nikt nie może przekraczać e) Odległość dobrego przepływu informacji uzależniona od stopnia zażyłości osób komunikatywnych 7.Cechy autoprezentacji: a) Jest dobrowolna b) Jest manipulacją wrażeniem c) Zarządza wizerunkiem d) Jest aktywna e) Nie jest prawdziwa f) Jest nieetyczna g) Zjednuje przyjaciół h) ..... pokazania się z jak najlepszej strony 8.Nadawca komunikatu to: a) osoba b) instytucja c) rzeczy d) grupa społeczna e) wartość f) idea g) przekaz h) informacja 9.Opinia publiczna cechuje się: a) masowościa b) niewiarygodnością c) jest wyrażicielem emocji liderów d) jest wynikiem działalności mas mediów e) nie jest wyrażicielem opini grupy sprawującej władze 10.Konflikt to: a) złe zarządzanie b) niewłaściwi ludzie c) zawsze występuje w grupie spolecznej d) jest nieodłącznym elementem w komunikowaniu grupowym e) jest potrzebny f) jest niepotrzebny wprowadza nieporządek 11.Komunikacja interpersonalna jest: a) uwarunkowana kulturowo b) występuje niezależnie od kultury c) uzależniona od ekonomi d) uzależniona od cywilizacji e) jest wynikiem rozwoju społecznego f) zależy od polityki g) ma swe korzenie w przeszłości historycznej h) uzależniona od mediów 12.Komunikowanie wewnętrzne: a) spontaniczne b) typowe dla organizacji c) pomaga w zarządzaniu organizajcą d) wprowadza porządek w działalności przedsiębiorstwa e) przebiega góra dół f) przebiega ukośnie 13.Komunikowanie synetyczne: a) komunkowanie za pomocą gestów b) uwarunkowane kulturowo c) zależy od gramatyki d) jest ściśle związane z ortografią e) uzależnione jest od zasad gramatycznych f) nie ma związku z cywilizacją 14.Stres optymalny: a) jest potrzebny do działania b) uniemożliwia działanie człowieka c) powoduje senność d) daje wiare w sukces e) dostarcza pozytywnej energi 15.Cechy aktywnego słuchania a) szczere zainteresowanie słuchającym b) budzi poczucie winy u mówiącego c) słuchający nie szuka w wypowiedzi informacji potrwierdzających jego własne przekonanie d) słuchający zamierza zrozumieć drugą strone stawia sie w jej roli 16...... uwarunkowanie autoprezantacji: a) jest wynikiem socjalizacji człowieka w rodzinie b) jest wyniekiem edukacji szkolnej c) jest wynikiem edukacji medialnej d) uzależniony od roli społecznej e) uzależniony od wykształcenia f) jest wynikiem odddziaływania grup społecznych 17.Manipulacja w komunikacji polega na: a) nieczytelności komunikatów niewerbalnych b) sprzecznych komunikatach komunikacji werbalnej i niewerbalnej c) celowym nie prawdziwym urzyciem sygnałów werbalnych w wypowiedzi 18.Bariery utrudniające słuchanie to: a) porównywanie b) domyślanie się c) przygotowanie odpowiedzi d) filtrowanie e) osądzanie f) kojarzenie g) udzielanie rad h) sprzeciwianie się i) uśmiechanie się j) samozadowolenie 19.Cechy komunikowania: a) ciągłe b) spontaniczne c) dynamiczne d) kończy się w chwili śmierci e) nie można się nie komunikować f) społeczne g) jest historycznie uwarunkowanie h) zależy od człowieka 20.Komunikacja werbalna to: a) pełni funkcje ekspresyjną b) pełni funkcje instrumentalną c) decyduje o tym kim jesteśmy jako osoby d) przekazuje widomości e) przekazuje postwawy i przekonania f) zmierza do wzajemnego zrozumienia i oddziaływania g) nie ma znaczenia w kontaktach między ludzkich h) jest wymuszana przez otoczenie 21.Asertywność to: a) ochrona moich praw b) ochrona praw innych ludzi c) zabezpieczenie moich interesów d) zabezpieczenie praw moich z uwzglednieniem praw innych ludzi 22.Empatyczne zachowanie to: a) zrozumienie drugiego człowieka b) wejście w jego skóre c) zrozumienie możliwości i uczuć drugiego człowieka d) zainteresowanie drugim człowiekiem 23.Bariery komunikacyjne: a) brak przygtowania do rozmowy b) emocjonalność partnerów c) ograniczona emocjonalność d) brak czasu na rozmowe e) środowisko w którym przeprowadza się rozmowe f) emocje związane z przedmiotem rozmowy g) fizyczność partnerów 24.Szumy informacyjne mają charakter: a) wewnętrzny b) indywidualny c) grupowy d) uzależnione są od jednostki e) zewnętrzne f) są nie określone g) somatyczne 25.Mediacje to: a) wprowadzenie sędziego w celu rozpatrzenia sporu b) uczestnictwo innych osób w rozmowie c) sposób rozwiązania sytuacji patowej w negocjacjach d) sposób oddziaływania na partnera negocjacyjnego 26.Etyczność komunikatu polega na: a) prawdzie ogólnie uznanej b) sprawdzonych informacjach c) nieszkodzeniu ludziom d) przekonaniu o wiarygodności 27.Komunikowanie zewnętrzne: a) to komunikowanie z grupami docelowymi b) komunikowaniem za pomocą mediów c) komunikowaniem organizacji non ...... d) komunikowanie się organizacji w otoczeniu 28.Sposoby przezwyciężania barier komunikacyjnych a) nie oceniajmy b) uważnie słuchajmy c) unikajmy gadulstwa d) dbajmy o komfort rozmowy e) dostosuj tempo i ton głosu f) uśmiechajmy się g) przerywajmy wypowiedz jeśli komuś brakuje słów 29.Zasada 3V związana jest z: a) komunikacja niewerbalna b) k.werbalna c) jedna i drugą 30.Techniki komunikowania to: a) autoprezentacja b) k. webalna c) kierowanie wrażeniem d) k. niewerbalna e) zachowania agresywne f) zachowanie asertywne g) zarządzanie konfliktem h) negocjacje i) mediacje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość wszędzie jest a

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość zalamananan
a test jest wielokrotnego wyboru

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ale nie tylko

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ale nie tylko
noż jestem inzynierem, ale na logike chyba kazdy moze to rozwiazac, pomysl troche, a jak nie rozumiesz wyrazów to sprawdz w slowniku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość problemo problemo
nie masz żadnych podręczników?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ale nie tylko
jak nie potrafisz tego rozwiazac, to chyba nie powinnas studiowac...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość adams
jesteście mądrzy bo nie musicie rozwiązać tego porąbanego testu:P ja taż musze go napisac i naprawde ciężko jest znaleźć odpowiedzi na te pytania...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×