Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość myla

Jaki wypelnic PIT?

Polecane posty

Gość myla

Witam jAKI musze wypelnic pit skoro mialam umowe na pelen etat a wczesniej dostalam 150 zl z urzedu pracy za uczesniczenie w kursie.Jestem zielona w tym temacie nigdy sie nie rozliczalam,pomozcie/

Gość uuuuuhhhhhhh
Pit 37

Pit 37. Ściągnij sobie darmowy program PITY2008 i tam sa podpowidzi co w jakie pole wpisać. Masz dwa pity Pit11 - jeden z urzędu pracy a drugi z zakładu pracy. Jak sciagniesz program to tam w każdym polu jest znaczek \"?\" i jak na niego nacisniesz to Ci sie pojawi podpowiedź z którego pola Pit11 masz przepisać kwotę. Powodzenia, to nie takie trudne. Zawsze możesz sie w Urzędzie Skarbowym dopytac.

TO MUSZA MI Z PRACY DAC JAKIES PAPIERY BO SKAD MAM WIEDZIEC CO I ILE ROZLICZYC.PIT PEWNIE ROZLICZY KTOS KTO SIE NA TYM ZNA ALE MUSI MIEC CO ROZLICZAC.I CO WTEDY JAK ROZLICZY TRZEBA TO ZAWIEZC DO US

Gość uuuuuhhhhhhh
Kierunek US i czekać na ewentualny zwrot kasy:P

Tak musza Ci dac z pracy (i z urzędu) Pit 11. Maja na to czas w tym roku chyba do konca lutego (bo sie przepisy zmieniły) więc cierpliwie czekaj bo to oni maja obwiązek ci dostarczyć te Pity11 i nie będziesz odpowiedzialna za to jesli ci nie dostarczą tylko oni, bo wtedy ty nie mozesz swojego Pita37 wypełnić. Jak dostaniesz Pit11 z UP i z zakładu to wypełniasz na ich podstawie Pit37 i zawozisz lub wysyłasz poleconym do Urzędu Skarbowego cyb a do końca kwietnia masz na to czas.

A CO MOZNA ODLICZYC BO JA CHYBA NIE MAM CO W PRACY PEWNIE DOBRZE ROZLICZALI WATPIE ZEBY BYL JAKIS ZWROT

Gość uuuuuhhhhhhh
ewentualne zwroty Ty odliczasz sama w pit37, a nie zakład pracy,np. internet