Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość rety rety

bankowe reklamacje

Polecane posty

Gość rety rety

Szanowni Kafeterianie, podpowiedzcie jak wybrnąć ze scenki związanej z reklamacją klienta. Przychodzi do mnie klient z reklamacją produktu bankowego, wrogo nastawiony, jak wybrnąć z takiej sytuacji??? Przekonywać go do produktu czyli odwodzić od reklamacji, a może spokojnie wysluchać i przyjąc reklamację, a może.... przyjąc reklamację i sprytnie proponować inny produkt przy tym... Podpowiedzcie proszę, bo jako praktycy najlepiej wiecie co w takiej sytuacji począć P; Składam z góry dzięki za okazaną pomoc :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość małgosia m.
przyłączam się - podnoszę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość przezięb się
Powinieneś grzecznie przeprosić i dać się wygadać człowiekowi. To zawsze podnosi Twoją wartość u szarego człowieczka :) Potem zaproponuj kilka rozwiązań i namów na to, które będzie dla Ciebie najbardziej korzystne. Zawsze działa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość małgosia m.
dziękuję :-) czy ktos ma jeszcze jakies pomysły jak załatwić ta sprawę??? uprzejmie proszę praktyków :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×