Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość KASIAAA222

Prośba o sprawdzenie- niemiecki

Polecane posty

Gość KASIAAA222

hej, jestem zmuszona założyć nowy wątek bo poprzednim nie był nikt zainteresowany. Napisałam z niemieckiego, mógłby mi ktoś sprawdzić. Ich habe den Film Titanic gesehen. Das Thema des Films ist die Liebe Rose und Jack. Sie haben auf den Schiff kennen gelernt. Sie haben sich verliebt. Das Schiff Titanic ist ertrunken. Jack ist gestorben. Dan Ende. Ich fand den Film spannend und ergreifend. Z góry dziękuje!

Gość vribac
a dasz dupeczki?

Ich habe den Film Titanic gesehen. Das Thema des Films ist die Liebe von Rose und Jack. Sie haben sich auf dem Schiff kennengelernt, dann haben sich verliebt. Dieses Schiff Titanic ist aber ertrunken. Am Ende ist Jack gestorben. Dieser Film ist wirklich traurig, aber ich finde ihn auch spannend und ergreifend. Trochę podrasowałam;) ażeby odrobinkę zgrabniej brzmiało.

Ich habe den Film MIT DEM TITEL Titanic gesehen. Das Thema des Films ist (die) Liebe VON Rose und Jack. Sie haben SICH auf deM Schiff kennen gelernt. Sie haben sich INEINANDER verliebt. Das Schiff Titanic ist GESUNKEN/VERSUNKEN. Jack ist gestorben. Ich fand den Film spannend und ergreifend. MIT DEM TITEL nie musi być, dodałam od siebie.

Gość KASIAAA222
dziękuje bardzo, kocham Cię;-**** już wszytkie fora tym zaśmiecałam. Apropo dupeczki to nie.

Heh, nie ma za co :) Wyjdziemy zaraz na towarzystwo wzajemnej adoracji ;) PS. Czy masz może imię na B.? Pytam, bo twój nick mnie zaintrygował :)

schiff kann niemals ertrinken, das kann nur ein mensch oder ien tier... ucz sie , masz wiele zaleglosci...

Hihi, moja koleżanka (a mamy obie do czynienia z niemieckim) też jest wielką fanką, dlatego sobie pomyślałam, że to moze ona;) Monalisa>>> błędy się zdarzają, np. niektórym literówki :P