Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość 13tydz.

13tydz.

Polecane posty

Gość 13tydz.

dopiero co dowiedziałam się że jestem w 13 tyg ciąży. Przeżyłam szok. No ale taka jest rzeczywistosc. Niestety nie mogę/nie chce urodzic tego dziecka;( nie mam rodziny, partnera tez juz nie mam:( nie pracuje,studiuję dziennie, na utrzymanie mam 600 zł z czego 450 płacę za mieszkanie. Proszę nie osądzac mnie z góry:( stosowałam antykoncepcję w postaci prezerwatywy bo na nic więcej mnie zwyczajnie nie stac, a antykoncepcja hormonalna to jednak wydatek. Ta ciąża to wynik wadliwej prezerwatywy... jestem w kiepskim stanie psychicznym, a nawet fatalnym. Potrzebuję pomocy. Szukam rozwiązania z tej sytuacji... co mam robic??:(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość dobre pytanie 85
no cuż nic nie zrobisz, i nie będe gadać że jesli cie nie stać nie robisz, i sra ta ta.... trudno stało sie. a co niby chciałaś zrobić z tym dzieckiem ? no nic nie zrobisz :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość 13tydz.
na pewno nie urodzę tego dziecka:( nie chcę! nie mogę!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość 13tydz.
naprawdę zajbiście ze są ludzie którzy wbijają ci nóz w plecy. myślałam ze wsród obcych mi osób znajdę jakies wsparcie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ręce opadają
do Pluum: te wulgaryzmy są załosne i nadzwyczaj budujące jest, jak doskonale znasz sytuacje, zeby oceniac autorke. Z reguly tacy swietsi od papieza sa najgorsi. Do 13 tydzien: a bralas pod uwage opcje urodzenia tego dziecka i oddania go do adopcji? To zawsze lepsze niz skrobanka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość 13tydz.