Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Wdowa modna po

DZIEWCZYNY NA POLITECHNIKI

Polecane posty

Gość kafeteryjny m...
dla mnie to mogą nawet jeździć traktorami i pracować w Hucie .

Gość queklllakim
no bo facetom sie nudzi. i dlatego chca kobiety. ale po kit ta akcja bo i tak jest dyskryminacja i inżynierka zarabia o połowe mniej niz inżynier.

Gość staruszek1234
zgadza sie to takie mydlenie oczu..

Gość staruszek1234
i po grzyba to wsyztsko. za rok zrobią akcje faceci jako opiekunki do dzieci

Gość kikikikik
lol

Gość kafeteryjny m...
dajcie mi dziewczynę co koduje w asemblerze

Gość lala lala lala lala lala
a ja jestem studentką politechniki :)

Gość kikikikik
ktorej?

Gość wielki znawca polib
no coz, ja jestem z polibudy ale juz tam nei chce byc. niby chca zeby kobitki chodzily a i tak gorzej je traktuja. jak jest praca w grupie to nikt nie chce byc z kobitą. a jak impreza to sie rzucają do kobitek na huraa. i co? sprawiedliwe?

Gość SPEC OD NÓG
jak widac ludzi to malo obchodzi. na kafe pewnie 78% ludu nei wie co to politechnika

Gość lala lala lala lala lala
a co to za roznica? :)

Gość kafeteryjny m...
a ile kobiet potrafi napisać program w avr gcc ?

Gość SPEC OD NÓG
ty na pewno nie umiesz

Akcja jest po to, żeby dziewczyny sie zastanowiły, czy nie studiować czegoś ścisłego, bo po tych wszystkich humanistycznych kierunkach pracy nie ma i tyle.

Gość azaharka mara
ale jak juz ktos wczesniej powiedzial i tek w ścislych zawodach zarabiają mniej niz facecii. po co

Gość ale sie podniecacie