Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Leyout

Jak rozmawiać z potencjalnym klientem?

Polecane posty

Witam. Szukam rady u osób zajmujących się handlem. Zaczynam pracę jako Handlowiec w branży handlującej elementami lub całymi liniami technologicznymi jednak nie mam doświadczenia w zakresie handlu. Chciałam prosic o pomoc na temat jak powinna wyglądać rozmowa telefoniczna wstępna z potencjalnym klientem, najlepiej przykłady albo schmaty rozmów. Napewno jest ktoś wsród Was kto ma o tym dobre pojęcie i mógłby się ze mną ta widzą podzielić. Z góry dziękuję

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Widzisz sam jakoś nie ma odpowiedzi , też mnie ciekawi ten temat , dlatego wole takie pytania zadawać osobie , która w miarę wszystko wie, a tą osobą jest przeglądarka google . Właśnie studiuje temat .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Menadżerka z Finansów
Adey - spadaj z tym spamem - to nie portal dla desperatów, którzy za oglądanie reklam dostają kilka zł miesięcznie... a wracając do tematu, zdaje sobie sprawę, że firma w tym temacie nie dała Ci żadnych szkoleń???? to do jakiej Ty firmy trafiłeś tak za przeproszeniem zapytam ;] Przedstawiciel ma mieć po primo gadane a skoro masz z tym problem to daj sobie spokój ... z tą branżą bo zapewne jedziesz na prowizji

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość vcbcnbn
" to daj sobie spokój ... z tą branżą bo zapewne jedziesz na prowizji " i to mowi ktos kto sam prowizje proponuje w innym temacie.... żal

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach