Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Plusomaniaczka_kb

PLUS- zmiana w regulaminie- zerwanie umowy

Polecane posty

Gość pracownica Plusa
Tak, już były przypadki, że źle zostało zaznaczone i były kary naliczone. Więc przeczytaj, co jest na rezygnacji. Możesz normalnie do punktu się udać. Emulinek - goły abonament zawsze jest taki sam - czy to z telefonem czy bez. Kwestia promocji. Ja bym to rozróżniła jednak. I nadal nie wiem, o co Ci chodziło z tym standardem obsługi :O

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Plusomaniaczka_kb
heh emulinek a jaka siec? Orange, Play czy Era ;) ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość j amam pytanie
jestem w plusie, mam tel na karte i moje pytanie jest takie: jezeli chcialabym przeniesc sie do play'a bez zmiany numeru poniose jakies koszty? i czy jest to w ogole mozliwe.. i w jaki sposob to zrobic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość pracownica Plusa
Z telefonami za 1 zł przy najniższym abonamencie jest ciężko :/ Chyba że to naprawdę jakiś bardzo, bardzo prosty telefon. Ale takie poniżej 100 zł się powinny znaleźć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość pracownico mam pytanie
dzięki!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość pracownica Plusa
Z Plusa zabranie numeru kosztuje 50 zł. No i jeśli jesteś w promocji, to by była kara :( a jak nie, to piszesz w Plusie wypowiedzenie, ale musi być w nim zaznaczone że z przeniesieniem numeru i potem idziesz do Playa i z nimi umowę, albo od razu do Playa i oni za Ciebie to robią.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość pracownica Plusa
A i jeszcze do jaki modem - jak nie masz firmy to zdecydowanie prepaid polecam :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pracownica Plusa :) standard obsługi to coś co jasno określa w jaki sposób m.in. zwracac się do potencjalnego klienta - napewno nie "zrozumcie to wreszcie!" :) oj nie dąsaj się już :) u nas oferta z telefonem i bez telefonu różni się i to baaaardzo - w końcu operator świadczy usługi - a nie handluje telefonami, telefon to tylko dodatek, każdy model nudzi się prędzej czy później :) a rachunki zostają i co wtedy? kombinowac? :D bez sensu ... już i tak widac fale telefonów przywożonych z zagranicy, po co kupowac szajs w polsce na grubą kasę skoro można go przywiezc za groszę i zainwestowac w dodatkowe spore pieniężne doładowania, czy inne bardzo korzystne usługi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość pracownica Plusa
Emulinek, fakt, że tutaj mi nie odsłuchają rozmowy :P Ale jak pracujesz z klientem, to wiesz, o co chodzi :) Jeśli chodzi o promocje, telefony - tak jak wspomniałam goły abonament jest taki sam, ale kwestia dodatkowych pakietów, ofert - to jest różne w zależności od tego czy jest to oferta z aparatem, czy bez, to fakt. Ale to chyba logiczne :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ot i właśnie :) ja wam zazroszczę troszku brak standardów - u nas z tym świrują, aż za bardzo - przyjdzie podesłany koleś i odchacza w kajecie czy wszystko przebiegło jak powinno, a jak mnie to po doopie ;) no ale, jak to się mówi "jak nie możesz zmienic, musisz się dostosowac, jak chcesz pracowac" - te a może NASI mają nas teraz na widoku ;) print-screeny lecą masami ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość pracownica Plusa
BRAKU STANDARDÓW????!!!!!!!!!!!!!! :O:O:O:O:O U nas mają pierdolca na tym punkcie, i to totalnego :O:O:O Na odsłuchach czepiają się WSZYSTKIEGO!! Najmniejszej bzdury, coś źle się wypowie, też!!!!!! I to NA MAKSA!!!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość pracownica Plusa
E tam, myślę, że aż tacy władni to nie są :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hmm no to nie wiem, gadałam kiedyś z kumpelą z Plusa i mówiła, że oni nie mają czegoś takiego - ale może to dlatego że to MPunkt? nagrywają was? serio? my nie daliśmy zgody, żeby nie mogli wykorzystac tego potem na jakis szkoleniach (jako wzór co było dobrze, a co źle) - ale by była siara jakby taki pliczek szkoleniowy po wszystkich salonach w polsce rozesłali ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość pytanie do pracownicy plusa
do kiedy mozna zerwac umowe bez konsekwencji ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość pracownica Plusa
I tylko PROCEDURY! WSZYSTKO co robię, musi być z nimi zgodne! Standardy mamy bardzo wyśrubowane... A swoją drogą, skąd taka opinia, że nie mamy standardów? Teraz jestem po pracy, z imienia i z nazwiska się nie przedstawiam, owszem, masz rację, pewnych zwrotów się nie używa... Ale jak pracujesz tak jak ja, to wiesz na pewno jak to jest, gdy powtarzasz coś milion razy, to już za milion pierwszym szlag człowieka trafia :O

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość pracownica Plusa
No wiesz, ja nie pracuję w Punkcie :) Tylko w DOKu :) I tutaj WSZYSTKO musi być na najwyższym poziomie, jeśli chodzi o obsługę - i merytorycznie, i że tak powiem stylistycznie, wysławianie się piękną polszczyzną, ą ę i te sprawy... Umowę można rozwiązać do 7. dni po upływie terminu płatności rachunku, z którym otrzymało się informację o zmianie regulaminu. Można także rozwiązać tę umowę przed otrzymaniem tego rachunku. Jaki masz cykl rozliczeniowy i jaki termin płatności ostatniej faktury?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hahahahah oj wiem wiem, grzecznie odpowiadam, a potem ide walic głową w ścianę za zaplecze ;) u nas też milion procedur :/ a wiesz co mnie najbardziej rozwala? jak jest pusto, wchodzi klient i mówi "o! widzę, że nie ma pani co robic" grrr nie, nie ma co robic, a z tych wszystkich telefonów niby za zete to kto ma się rozliczyc? no ale są i miłe strony :) dobrze, że jest ich więcej niż tych złych ale PLAY wam troche syfu z tą reklamą w TV zrobił :/ troche chamskie moim zdaniem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość pytanie do pracownicy plusa
okres rozliczeniowy co msc, chyba 25 moge to zrobic teraz i np w czerwcu?/ mam dwa tel i z jednego chce zrezygnowac, wzielam drugi zeby miec 5 darmowych nr,bo na moim numerze ktory mam juz 10 lat nie chcieli mi dac, bo to moge dostac przy przedluzaniu umowy (czy to prawda???) z gory dziekuje za odpowiiedzi:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość pytanie do pracownicy plusa
nie zauwazylam ze napisalas ze rozwiazac mozna gdy dostalo sie rachunek z ta informacja, a kiedy plus rozsyla rachunki z ta inf?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość pracownica Plusa
Jak masz okres rozliczeniowy do 25-24, to będziesz teraz z fakturą mieć nowy regulamin. Płatność tej faktury będzie do ok. 10 dnia miesiąca, czyli do ok 17.06 masz czas. Ale lepiej sprawdź fakturę, a jak nie jesteś pewny, to zadzwoń do DOKu, nie chcę Cię w błąd wprowadzić. Jak masz dwa telefony, to spokojnie możesz rozwiązać tylko na jednym :) Emulinek - wyobraź sobie, wigilia, albo jakieś inne, rodzinne, święto, albo środek nocy... Dzwoni klient i pierwsze słowa: - Ja przepraszam, że dzwonię w taki dzień/o tej godzinie... albo - Przykre, że pani musi w taki dzień w pracy siedzieć... :O

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość pracownica Plusa
Napisałam, że można rozwiązać zanim się dostanie taką informację także :) Rachunki wysyłane są od maja, od zakończenia cyklów, które są w maju. Jeśli nie upłynął termin 7 dni od daty płatności rachunku, to nawet jak tego rachunku nie dostałeś, to możesz rozwiązać umowę. Pamiętaj, aby w wypowiedzeniu było zaznaczone, że powodem rezygnacji jest brak akceptacji nowego regulaminu, aby Ci kara nie została naliczona.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość pracownica Plusa
Cykli* Rachunki wysyłane są za te cykle, które kończą się w maju, o to mi chodzi :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość pracownica Plusa
Tfu! Informacja o nowym regulaminie jest wysyłana z rachunkami za cykle, które kończą się w maju... Chyba dobrze teraz napisałam... :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość pytanie do pracownicy plusa
a mozesz mi powiedziec jak jest z darmowymi numerami? odmowili mi "sprzedania' takiej uslugi bo jak juz pisalam wtedy nie przedluzalam umowy, telefony sa na moja mame na firme i jest ich w sumie 3, jestesmy klientami + od poczatku istnienia tej firmy... dlatego wzielam kolejny tel dla tych5nr za darmo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Szczerze współczuję - widziałam kiedys jak wygląda ten rodzaj konsultingu - już wolę mój bezpośredni kontakt - aczkolwiek są i plusy - nie trzeba się non stop uśmiechac jak głupi do sera ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość emulinek - ERA
emulinek jestes z ERY na 100% :) Znam niektóre zwroty i dam sobie rękę uciąć, że pracujesz w Erze ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nie powiem TAK, nie powiem NIE - cokolwiek powiem i tak jeden wniosek się nasunie - może twój, może nie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość pracownica Plusa
W taryfach biznesowych usługa Darmowych Numerów jest niestety uzależniona od promocji, musi być zawarta w regulaminie. Ale w tych biznesowych, takich jak BiznesKlasa i Elastyczna, bo pewnie masz którąś z tych, jest taka usługa Kontakt Plus, gdzie możesz zdefiniować max 30 numerów w Plusie i na stacjonarne. Za każdy zdefiniowany numer płacisz 1 zł netto... I normalnie ta usługa polega na tym, że połączenia z tymi numerami są tańsze, tj. 0,10 zł za min netto. Ale, dodatkowo, można dokupić pakiet 2000 minut do wykorzystania tylko na te numery i on wykorzystywany jest w pierwszej kolejności. Cena pakietu jest zależna od wysokości taryfy, przy najniższych wynosi 20 zł netto/m-c. Także to jest jakieś wyjście.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość pytanie do pracownicy plusa
dzieuje!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość emulinek - ERA
Pracowałam przez pewien czas w biznesowej erze i utkwiły mi w pamięci pewne sformułowania, których Ty używasz :) Aczkolwiek nie mam nic złego do powiedzenia o firmie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×