Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość dominikaaaaaa

organizatorka

Polecane posty

Gość dominikaaaaaa

Czy korzystał ktoś z usług osób zajmujących się profesjonalną organizacją wesela? Czy koszt wynajęcia takiej osoby do pomocy przy organizacji wesela to duży wydatek? Zastanawiam się nad taką opcją, bo sama mam niewiele czasu i nigdy nie będę miała, a ślubu nie chcę odkładać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość dominikaaaaaa
albo moglby mi ktos przynajmniej podac namiary jakas strone? nie moge nic znaleźć ;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość sama nie korzystałam
ale jak organizowałam swój ślub, to natrafiłam w necie na firmę A\'lapre. Wpisz w googla powinno wyskoczyć. Tylko że o cenach to już trzeba indywidualnie chyba, nie pamiętam czy na stronie był cennik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość dominikaaaaaa
okej dziękuję. Zaraz sprawdzę. Mi nic niestety nie wpadło w ręce.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość dominikaaaaaa
skontaktowałam się z jedną firmą jednak oni cenę ustalają po zleceniu czego oczekujemy. Dostałam kwestionariusz, ale nie chcę go na razie wypełniać. Piszą, że ślub w ekspresowym tempie organizują, a ja mam jeszcze grubo po nad rok to uroczystości. Sama brałabym się już teraz za przygotowania, a im chyba trzeba zlecić przynajmniej za kilka miesięcy - nie wiem. I co z tą ceną. Interesują mnie opinie ludzi. Wiadomo każda firma liczy inaczej. Ale chciałabym wiedzieć jakie są ceny takich usług, bo nie mam pojęcia. Nie chcę wybulić tyle, co za całe wesele, albo przynajmniej cześć. Chcę zaoszczędzić czas, ale na pewno do bogatych nie należę i kasą nie mogę szastać. Chyba, że zdecydowałabym się na kogoś mniej profesjonalnego bez wyrobionej marki. Chodzi mi o zwykłą pomoc jakieś dziewczyny, która zna się na rzeczy. Ja nie mam do pomocy niestety siostry, mamy. Zabrakło tych nabliższych.. a po za tym praca zero chwili dla siebie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość impresja_12
Cześć..skad jesteś?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość miska3
jestem z mazowieckiego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość impresja_12
trochę daleko..jestem z dolnośląskiego. Wprawdze zajmuję się dekorowaniem sal i kościołów ale jakby to było blizej nie było by sprawy zwłaszcza,że wesele planowane jest w przyszłym roku. Jeżli mieszkasz w mieście to po prostu wynajmij salę weselną z obsługą. Wybierzesz meni i ewentualnie zostanie Ci dekorowanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość dominikazaaaaaaaaaa
jak nie bede miala wyjscia to sama sie zajme pomalutku wszystko bede zalatwiac, ale chcialam sie odciazyc jednak widze, ze to nie takie proste.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość impresja_12
Na pewno są profesjonalne firmy organizujące wesela od A do Z. Jak przejdę na emeryturę sama mam zamiar takową założyć. W Polsce jest jeszcze mało takich firm tylko dlatego, że wiekszość chce zrobić wesele jak najmniejszym kosztem...takie zlecenie jednak powoduje,ze koszt całości wesela wzrasta..nie czarujmy się nikt za darmo nie bedzie tego robił. Taka osoba też robi kalkulację..wynagrodzenie+ koszty transportu + inne wydatki ..to nie jest dwa-siedem dni pracy...wyszukanie sali, zespołu, dekoracja i co tam jeszcze wyjdzie w trakcie..to zobowiazanie. Dopilnowanie w trakcie wesela również całości. Ile byłabyś gotowa zapłacić za taką usługę bez kosztów wesela?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość dominikazaaaaaaaaaa
Wesele robię na 100 osob chciałabym całość zamknąć w 50tys. Ile by nie wyniosla ta organizacja, a udalo by mi sie zmiescic w tej kwocie to bylabym zadowolona

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość dominikazaaaaaaaaaa
pierwsza rozmowa jest niezobowiązująca tak więc umówię się na spotkanie z panią, z którą korespondowałam mailowo. I dowiem się szczegółów, ale myślałam, że ktoś mi poleci kogoś sprawdzonego. Ale widzę, że rzeczywiście nie jest taka pomoc popularna wśród młodych par. Może rzeczywiście jest to odciążenie, ale nie czuje się tego klimatu i tego, że to naprawdę nasze wesele. Idziemy na gotowe.. mam czasem takie myśli, że będę czuła się nieswojo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość impresja_12
Skoro nie jesteś ograniczona finansowo to ok. Wcale nie będziesz wyłączona przecież to Wy zdecydujecie o tym co i jak ma wygladać na Waszym weselu..nikt nie powinien narzucać Wam swojego gustu...taka osoba przecież musi i tak z wami uzgodnić co byscie chcieli bo macie już z pewnością jakieś wyobrażenie o swoim ślubie..Jak chcesz jeszcze rozmawiać ze mną to mój nr gg 9183501 . Ponieważ mam gotowe dekoracje i sali, i koscioła, samochód to kto wie moze się podejmę i calości. Tu rozmawiamy ogólnie ale mozemy porozmawiać o szczegółach..Twoja decyzja. Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość caca
Firma Perfect Moments ma oddziały w całym kraju - sprawdzcie :) Spotkanie nie jest przeciez zobowiązujące.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witajcie. ja pochodze z lodzi i w zeszlym roku bralam slub. oczywiscie skorzystalam z pomocy konsultantki. szczerze mowiac jak ja zobaczylam nie bylam pewna czy jest to dobry pomysl bo dziewczyna jest bardzo mloda a na rynku dziala od jakis 3 lat. na poczatku chcielismy standat=rtowe wesel ale podpowiedziala nam ze taniej i rowniez przyjemnie bedzie jesi zrobi sie je w sali osp spodobal nam sie ten pomysl firma ktora przystrajala nam sale zrobila cudo wogole jestem pod wielkim wrazeniem ah... nie zapomniane chwile. jej pomysly porady bajka jesli chcecie wiecej wiedziec to mozecie sie nia skontaktowac annasieczkowska@interia.eu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witajcie. ja pochodze z lodzi i w zeszlym roku bralam slub. oczywiscie skorzystalam z pomocy konsultantki. szczerze mowiac jak ja zobaczylam nie bylam pewna czy jest to dobry pomysl bo dziewczyna jest bardzo mloda a na rynku dziala od jakis 3 lat. na poczatku chcielismy standat=rtowe wesel ale podpowiedziala nam ze taniej i rowniez przyjemnie bedzie jesi zrobi sie je w sali osp spodobal nam sie ten pomysl firma ktora przystrajala nam sale zrobila cudo wogole jestem pod wielkim wrazeniem ah... nie zapomniane chwile. jej pomysly porady bajka jesli chcecie wiecej wiedziec to mozecie sie nia skontaktowac annasieczkowska@interia.eu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×