Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Suchy jesienny liść

Facet bardziej przeżywa rozstanie niz dziewczyna. Koniec Kropka!

Polecane posty

Gość Suchy jesienny liść

Cześć Wam :) Przedstawię się najpierw. Mam imię, ale chwilowo go nie zdradzę, w końcu i tak czytają to obcy mi ludzie. Jestem studentem. Jeżdżę na rowerze, w wolnych chwilach czytam i myslę :), rozwiązuję problemy - swoje, zmagam się z życiem, oglądam telewizję, słucham K'Maro, uwielbiam zieleń. Tancze amatorsko, nosze okulary, śpiewam pod prysznicem, piję niegazowaną wodę, nie znoszę oślizgłych i klejących się rur w autobusach, zapachu dworca centralnego i smaku cierpkich gruszek :). Jeśli po przeczytaniu - przejrzeniu - wiem, że nikt nie przeczyta całości :) uznasz, że warto się poznać, napisz w formularzu, że tak, masz ochotę. Przedstaw się. Podaj numer telefonu, nie mam zamiaru pisać wieczność na gg albo mailować w nieskończoność. Świat należy do nas, a szczęście, prawdziwe szczęście leży również na ulicy. Nie tylko na salonach. Nie oferuję seksu, darmowej coli, nie jestem sponsorem. Ewentualne spotkanie to ... spotkanie gdzieś w centrum, rozmowa, moze jakiś spacer. Musisz być normalna. Nie powinnaś być zarozumiała, ale powinnaś wiedzieć, co to jest wiernośc i lojalność. UWAGA: nie leczę komleksów, więc jeśli rzucił Cię chłopak, jest mi przykro, ale niestety nie będę wysłuchiwał Twoich obaw i zwierzeń w tym temacie. :) Preferuję kogoś odpowiedzialnego, potrafiącego dać siebie na maksa. Nie toleruję chamstwa i nadmiernej gadatliwości, chyba że rozmówca ma o czym rzeczywiscie mówić. Sprawa wyglądu. Wygląd jest ważny, ale w chwili, kiedy np. byśmy się spotkali, byłabyś dla mnie najważniejszą osobą w tej chwili. Od Ciebie i ode mnie zależy, czy tak pozostanie, jeśli przytrafi się nam rozłąka. Nie musisz mieć długich nóg, nie musisz mieć blond włosów