Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość baya

czy stracę alimenty?

Polecane posty

Gość baya

jestem studentka i pobieram od taty alimenty. czy jeśli podejmę pracę na umowę zlecenie zostaną mi one odebrane? pomóżcie proszę!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość a czy kochasz swojego tatę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość nie można
jednocześnie pracować i otrzymywać alimenty. W ten sposób mając 40-50 lat i stałą pracę na etacie chciałabyś jeszcze alimenty od ojca?- to nie złośliwość, a proste wytłumaczenie mej odpowiedzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stracić nie stracisz mogą ci jedynie obniżyć ale \"tatuś\" musiałby się nieźle naprodukować w sądzie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Zniecierpliwiony
Proszę przeczytać artykuł"# # Pełnoletnie dziecko na własnym utrzymaniu - 17 czerwca 09 (nr 116 ... 17 Cze 2009 ... Rodzice mogą uchylić się od płacenia alimentów na pełnoletnie dziecko. ... Brak zakazu reklamy nie oznacza zniesienia wszelkich ograniczeń ... egp.gazetaprawna.pl/index.php?act=mprasa&sub...id... - Kopia - Podobne"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Zniecierpliwiony
Odpowiadam ---ja go tylko przeczytałem wydaje mi się spójny i logiczny,zatem godny uwagi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach