Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość niedługo mamcia

wpadłam z byłym

Polecane posty

Gość niedługo mamcia

Wpadlam z bylym chłopakiem.. tragedia:(wprawdzie nikogo nie mamy, no i żyjemy dość przyjażnie.. tzn nie kłócimy sie jakoś.. Ale mamy takie rzuty, odzywania i nie odzywania do siebie. A teraz ciąża.. ja nie wiem jak mu powiedziec??doradzcie:(

Gość jestem w ciazy
chyba tak nie ?

Gość niedługo mamcia
No wiem, już rozważałam różne kwestie żeby wogole nie mowić, wyjechać itp. Ale wiem że by się wkurzył, gdybym tak zrobiła.. Juz nie wiem, może musze napisze eska.. że jestem w ciąży z nim, podam ktory tydzień (narazie jestem po teście-jeszcze u lekarza nie byłam- poczekam po wizycie, na pewnego mu powiem)Może jakbym miała fotkę z USG przesłałabym mu, ale na takie zdjęcie to trzeba trochę poczekać..

Gość niedługo mamcia
No i dbam o siebie, wiem że nie mogę wielu rzeczy teraz, tylko ten stres jak mu powiedziec, jaka będzie jego reakcja, co zrobi.. to mnie paraliżuje. Tymbardziej ze wiem ze on nie chce dziecka ze mną- już nie chce. Nawet jak się kochalismy-powiedział że to ostatni raz, że tak nie można i wogole czułam że nie chce dziecka..

Gość niedługo mamcia
Prosze powiedzcie co robic.. napewno nie usunę:(

jakie to dziwne, ze myslisz o tym po niewczasie. naucz sie myslec przed, a nie po. wowczas mozliwe, ze podejmowac bedziesz madre decyzje, i, nie zdarzy ci sie wiecej narazac bylych na niechciane dzieci. zalosne.

Gość niedlugo mamcia
Oki, to teraz powinnam isc sie powiesić prawda?? a może usunąc?? (nigdy tego nie zrobie) albo lepiej wyjechac i sama to ogarniac.. moze byłoby lepiej:(

Gość gedgdgfd
Powiedz ... mu jak najszybciej dlaczego masz sama wychowywac dziecko ... przeciez to tez jego ,

Gość niedlugo mamcia