Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość tygryska22

problem z koleżanką nie dbającą o higienę, poradżcie proszę

Polecane posty

Gość tygryska22

Witam, Moja koleżanka z którą studiuję spędziła u mnie ostatnie 3 dni, miała coś do załatwienia w mieście więc zaproponowałam jej żeby nocowała u mnie. Bardzo ja lubię, jest niesamowicie inteligentna, oczytana, czasami aż imponuje mi wiedzą, świetnie się z nią rozmawia i ogólnie wiem że moge na nią liczyć. Znam ja od roku, tylko że ostatnie dni mnie zszokowały. Chodzi o to że Ania nie dba o higienę osobistą. Ma nadwagę, jest lekko otyła ale to nie jest żaden problem i naprawdę nie ma dla mnie różnicy jak wygląda. Problem jest w tym , że przez te kilka dni , na skutek nie dbania o higinę poprostu........ śmierdziała. Było bardzo gorąco a ona przez 2 dni chodziła cały czas w jednej koszulce. Ja czasami w upały zmieniam bluzkę kilka razy dziennie- normalne że się wtedy ludzie pocą a przecież żaden antyperspirant nie działa na 100%. Nie wyobrażam sobie że mogłabym chodzić w cuchnących przepoconych ciuchach. W sumie to nie był największy problem- w końcu była u mnie , mogła zapomnieć czegoś na zmianę. Szoku doznałam jak zobaczyłam ramiączko jej stanika. Kiedyś było pewno białe, teraz właściwie z koloru szarego przechodziło już stopniowo w czerń- myślałam że zwymiotuję. Nosiła bluzkę na ramiączkach i ten stanik cały czas był widoczny. Dzielę mieszkanie ze współlokatorkami i po

Gość o mój bożełe ja bym jej coś
powiedziała na ten temate :O

Gość wczesniej nie czułaś smrodu
i nie widziałas brudnych ramiączek ?

Gość cos cos cos
ja tam bym sie nie czaila powiedziala bym jej to co zobaczylam.... nie wyonbrazam sobie chodzic w przepoconych ciuchach.... ehhh- moze pach tez nie goli??? aaaaaaaa fujjjjjjjjjjjjj!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gość tygryska22