Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość photos09

praca- macie złe wspomnienia?

Polecane posty

Gość photos09

czy ktoś Was kiedyś oszukał, źle potraktował, może Wam ubliżył? czy to Was nie załamało? jak długo zbieraliście się po tym przykrym doświadczeniu do szukania nowej pracy?

Gość protkowa
każdy ma jakieś złe doświadczenia-mniej przykre lub bardziej ale ma.... Pracuję od 10-u lat w tej samej firmie-tylko stanowisko pracy mi się zmieniło (awansowałam)...ale....chodzę do pracy codziennie z bólem brzucha,aż mnie zatyka z nerwów jak tam idę.Nigdy nie wiem co mnie spotka,co za kontroler przyjedzie i za kogo dostanę opr...Uczepiłam się tej roboty i tak tkwię-fakt zarobki nie są złe...ale czasem zazdroszczę ludziom ,którzy po pracy mogą oderwać się i normalnie funkcjonować.Ja po pracy myślę ,czy wszystko zrobiłam ,czy na pewno dobrze ...i co te świry z wyższej półki jeszcze wymyślą...

Gość zimnawoda
Moim zlym wspomnieniem jest marta trela z kalisza!!! moja byla przelozona i suka dziwka jakich malo!

Gość protkowa
czy wy przechodzicie też taki stres?bo tak sobie myślę ,że to nienormalne,żeby człowiek szedł do pracy z takim strachem.????

Gość photos09
a ile zarabiasz skoro siedzisz tak mimo, ze jesteś nie zadowolona?

Gość photos09
a co ta marta Ci zrobiła?

Gość zimnawoda
dzien w dzien szedłem do jej biura :( i dzien w dzien słyszałem tekst typu.....jestes tu dla mnie i moge zrobic z Toba co tylko zechce:( kazała mi klekac na kolana rece na podłodze i byłem traktowany jak podnozek:)

Gość protkowa
W moim miasteczku zarobki są niewielkie-kobiety zarabiają z reguły najniższą krajową,a ja zarabiam ok.2 tys.

Gość photos09