Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość kocykowa

Ponczo - nosicie jeszcze?

Polecane posty

Gość kocykowa

Zakochałam się w moim "kocyku" :D http://e-shop.orsay.com/cgi-bin/images/catalog/53180271_278119c40f0952b3a70de1206e0e7a3d_medium.jpg Nosicie jeszcze ponczo? Jako, że jestem straszny zmarzluch i wieczne marzne w swoim biurze, moj maż wczoraj kupił mi w Orsayu właśnie to ponczo :D Powiem szczerze, że bardzo mi się spodobało, tylko czy to już nie ma lat swojej świetności za sobą? :D Nie znam się na modzie, choć staram się obserwować to i owo ;) Ale powiedzcie dziewczyny, rurki, baleriny, bądź botki i ponczo? Dobry zestaw? ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kocykowa
Doradzcie cos dziewczyny, zebym nie wygladala jak wlasna babcia na ulicy :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość nikt nie odpowie
:(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość i love hM
bardzo dobry zakup :) rurki botki i ponczo idealnie sama musze sobie takie kupić :) widziałam w cubusie fajne ale kurcze białe było ;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kocykowa
Białe... Wolałabym beżowe, ale jeśli dodatki są fajnie dobrane to i biale fajnie by wyglądało ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość i love hM
ale wiesz białe wystarczy,ze np. w kolejce sie o cos opre i zaraz bedzie brudne od rózu podkładu ;/ inny kolor bym brała bez namysłu ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kocykowa