Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

19-letni chłopak

Pomoc z niemieckiego.

Polecane posty

Może mi ktoś napisać list z niemieckiego bo jestem z niego bardzo tępy a na jutro muszę oddać. Proszę o pomoc :) Przeczytałeś/łaś artykuł, w którym różni ludzie opowiadają o swoich zawodach. Napisz list do swojej koleżanki ze Szwajcarii, w którym informujesz: -O zawodzie, który Cię zainteresował i podajesz przyczynę zainteresowania. -O jego wadach i zaletach. -O możliwych zarobkach i warunkach pracy. -O cenach, które trzeba posiadać, by go wykonywać i czynnościach z nim związanych.

Gość Ups...........................
Mam gotowe wypracowanie na temat" mój wymarzony zawód", ale to nie jest w formie listu i jest o zawodzie architekta.

Dobra przepiszę ale to trochę potrwa.

Als Kind wollte ich Architekt werden,weil ich den Beruf sehr interessant fand.Ich dachte immer, dass jemand,nach dessen Entw(u)rfen ein gro@es Geb(a)ude entsteht, sehr wichtig und angesehen sein m(u)sse. Der Beruf gef(a)llt mir auch heute, mit der Zeit verstand ich aber, dass er nicht nur interessant, sondern auch schwierig und verantwortungsvoll ist. Es ist nicht einfach die Ausbildung zu machen. Zuerst muss man eine schwierige Aufnahmepr(u)fung bestehlen, dann mindestens f(u)nf Jahre lang studieren und sich st(a)ndig fortbilden, Man muss ausgeeichnet in Mathematik und Physik sein, diese F(a)cher bereiten doch in der Schule die meisten Probleme. Ich tr(a)ume trotzdem davon, dass ich architekt werde, und nach meister monatelangen Arbeit an Berechnungen und Zeichnungen ein gro@es, sch(o)nes Bauwerk gebaut wird, das Tausende von Leuten bewundern werden. Ich bin mir auch dessen bewusst , das ich fur diese Leute Verantwortung trage, dass ich alles sehr genau (u)berlegen und berechnen muss, damit sie sich in dem Haus geborgen f(u)hlen k(o)nnen.Von meiner Arbeit h(a)ngt gewisserma@en ihr Leben ab.Der Effekt ist aber der M(u)he wert. ()- tu wstaw umaut @- tu wstaw bete

Tyko zmień początek bo tu jest Kiedy byłem dzieckiem chciałam zostać architektem.