Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość zarobki warszawskie

8 zł na rękę za pracę w Warszawie!!!

Polecane posty

Gość zarobki warszawskie

W piątek dostałam pracę w Warszawie, mam zarabiać 8 zł jako recepcjonistka. Praca jest ciężka, bo już pracowałam. Nie przyjęłam oferty, sądzicie że powinnam???? Czemu płacą 8 zł za godzinę w stolicy???????

Smieszna jestes! To lepiej siedziec w domu! Ja bym poszla nawet do pracy za 5 zl gdybym nic innego nie miala.Ale mi nikt nie wyklada na tacy tak jak Tobie :-o bo skoro nie przyjelas tej pracy to oznacza,ze tak jest

Gość zarobki warszawskie
No nie wiem, na razie pracuję jako kelnerka i to w wieku 25 lat!! Tam mam po prostu dobre zarobki i trochę się zdziwiłam, bo chciałam zająć się czymś bardziej stabilnym i pomyślałam, że od czegoś trzeba zacząć, ale 8 zł? Jak z tego można wyżyć?

Gość fsdser
ja zarabiam 60 zł /godzine i nie narzekam

Gość oO.
a trzeba było się uczyć. :)

Gość pseudonim niepotrzebny
Bo takie są realia!!! Ja mam wyższe wykształcenie, skończyłam studia na UW, niestety zupełnie nieprzydatne, czyli prawo. Co z tego mam? Szukam pracy w biurze, oferują mi 8-9 zł na godzinę na początek, czyli pewnie z pół roku. Nie znam biegle angielskiego ale czy w każdej firmie go potrzebują??? Wysyłam oferty na lepsze stanowiska, brak odzewu, bo pewnie brak doświadczenia. Moim zdaniem zarobki w Warszawie to mit, płacą dobrze, ale menagerom, ludziom z doświadczeniem, mogłaś wziąć tę pracę, bo ciężko Ci będzie znaleźć coś lepszego.

Masz prawo i nie masz pracy? A niedawno slyszalam,ze w Polsce brakuje madrych,prawniczych głów

Gość rewrew
A niedawno slyszalam,ze w Polsce brakuje madrych,prawniczych głów bzdury prawnikow jest za duzo .

Gość ale to praca na etat czy na
godziny? Bo jak ja bym przeliczyła na godziny moją pensje, to wyszłoby mi 6 zł/h

Gość pseudonim niepotrzebny