Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość iphone106

alimenty na żonę

Polecane posty

Gość iphone106

Cześć dziewczyny! Proszę poradzcie coś! Mąż się ze mną rozwiódł bo znalazł sobie inną- całe szczęście że rozwód jest z jego winy bo mogę posadzić go o alimenty. Nie mamy dziecka i dlatego mam pytanie- czy któraś z was walczyła o alimenty na siebie nie mając dziecka? jakiej wysokości mogę dostać? Jestem nauczycielką, mam kredyt hipoteczny a jak byłam z meżem miałam wszystko. Były mąż ma pieniądze. Jakie dokumenty musze przekazać sądowi żeby dostać godziwe alimenty na życie? jak walczyć? Doradzcie! Dzieki!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość zagubiona odpowiadam123
czesc ajfonie musisz zlozyc pozew o alimenty na siebie, opisac sytuacje, dolaczyc kilka dokumentow takich jak pasek placowy, moze wyrok rozwodowy? nie wiem co dokladnie, no i wazne bys miala swiadkow ktorzy potwierdza jak zylas za czasow malzenstwa a jak teraz. ze wczesniej chodzilas na silownie i w firmowych ciuchach a teraz Cie na to ne stac. jest to podstawa do zasadzenia na ciebie alimentow bo poziom twoj po rozwodzie sie pogorszyl i to znacznie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość taaa akurat to ze
kiedys chodzila w markowych ciuchach a teraz nie dla sadu raczej nie bedize mial wiekszego znaczenia:P rownie dobrze moglaby podac, że dawniej jezdzila kilka razy w roku na zagraniczne wojaze a teraz nie mzoe i co? myslisz, ze sad zasadzi jej alimenty żeby mogla dalej zyc na tkaiej dtopie/:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Ajzberg