Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość chmmmmmmmm

Czy imię Julia jest teraz bardzo popularne?

Polecane posty

Gość chmmmmmmmm

Bardzo mi się podoba i chciałabym dać córce tak na imię, ale obawiam się że chyba za bardzo jest teraz oklepane ;/ orientuje się ktoś?

Gość ja sie orientuje z racji mojej
pracy. baaaaaaaaaardzo oklepane. wymyśl inne :)

Gość jestem nauczycielką
prawie w każdej klasie, którą uczę jest jakaś Julia Imię ładne, ale...chyba już go za dużo

Gość chmmmmmmmm
kurcze , poród tuż tuż a ja nie mam imienia :o myślę o tym codziennie ale nic nie mogę wymyślić :( w każdym imieniu znajduję coś co mi się nie podoba :( Ile ma się czasu po porodzie żeby nadać dziecku imię - urzędowo przy rejestracji?Może jak już będzie na świecie i będę ją widziała to będzie łatwiej?

Gość chmmmmmmmm
kurcze , poród tuż tuż a ja nie mam imienia :o myślę o tym codziennie ale nic nie mogę wymyślić :( w każdym imieniu znajduję coś co mi się nie podoba :( Ile ma się czasu po porodzie żeby nadać dziecku imię - urzędowo przy rejestracji?Może jak już będzie na świecie i będę ją widziała to będzie łatwiej?

Gość enryjetta
oKLEpane, ale juz nie tak dramatycznie jak jeszcze 3 lata temu. Teraz jest szał na Leny i maje

Gość chmmmmmmmm

Gość dsfsd
Julia jest bardzooooo popularne!!! To pokolenie dziewczynek o tym imieniu :) Polecam imię Anna - w tej chwili NIKT prawie nie nadaje tego imienia. Na 200 dziewczynek jest średnio 1 Anna

Gość Coś tam znajdziesz....
Nigdy mi się nie podobało!

teraz co druga dziewczynka nazywa sie julia, zuzia, nicola, amelia :O albo zosia, helena, marysia