Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość szara czy czarna

szara czy czarna którą wybrać??

Polecane posty

Gość szara czy czarna

Hej jestem zdecydowana na sukienkę ale mam dylemat nie wiem którą wybrać jestem nauczycielką mam 27 lat która sukienka jest lepsza, jakie dodatki można nosić ?????? poradzćie

Gość qqqrka.
bardzo ladne, moj typ Śliwka

Gość koniecznie śliwka

Gość szara czy czarna
fajne sukienki ale mi się właśnie ta śliwka nie podoba w ogóle, jestem blondynką, mam bardzo jasną cerę i nie wiem myślałam o szarej ale może lepiej klasyczna czarna tylko jakie dodatki można do szarej bo do czarnej to wszystko pasuje

Gość w ogole srednio ladne te
sukienki moim zdaniem ale najlepiej prezentuje sie szara swoja droga moja matka zawsze sie smieje, ze juz z daleka rozpoznaje nauczycieli:D (sama tez jest nauczycielka)

Gość szara czy czarna
edziorek a jakie ci sie podobaja zarzuc link

Gość to ja bym już wolała te
bez rękawów kolory dla Ciebie z tych pokazanych to morski, grafitowy, ewentulanie niebieski. Do tej sukienki możesz załozyć golf, gładka bluzkę, bluzkę koszulową, fajny naszyjnik czy apaszkę, rakstopy np z wzorkiem I zawsze wygladasz inaczej, ciekawie Ta pierwsza - nudna ciotkowato- belferska - zwłaszcza z tymi monstrulanymi koralami :)

Gość wala z opola
W szarej albo czarnej bedziesz wygladać jak ciotka, stara panna. Sukienka jest taka "pod szyję", w ogóle nie sexy, wiec choc kolor wex bardziej ognisty. Jak nie lubisz fioletu - weź czerwoną.

Gość wala z opola
I zgadzam sie, że te sukienki bez rękawów są lepsze, bo mają bardziej żywe kolory i są mniej workowate.

Gość ghjkl
zdecydowanie ta bez rekawów,naprawde jest super.Tylko faktycznie te kolory nie bardzo,miałabym wybierać to też bym wybrała cimno szarą

Gość dzadzudzi