Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

La21La

Oszustwa O2, co robic ?

Polecane posty

Mamy z partnerem problem.W pazdzierniku wzielismy laptopa z internetem z 4you w sieci O2,na wstepie zaplacilismy 20 funtow i mielismy co miesiac placic 30 funtow,oczywiscie jak bralismy tego laptopa to byla z nami kumpela ktora perfekt zna angielski.Z internetu korzystalismy gora 9 dni bo go nam zablokowali wysylajac sms ze mamy sie z nimi skontaktowac i zaraz przyszedl pierwszy rachunek nie 30 f ale 40 f bo jak sie okazalo 10 za ubezpieczenie na laptopa ;/. Internet dalej zablokowany,po tygodniu bylo do nich dzwonione co sie dzieje to nam powiedzieli ze przekroczylismy limit 3GB ,o ktorym nigdy nie bylo mowy i oni poprostu za dalsze przekraczanie naliczali sobie bagatelna sume bo kolejny rachunek to az 1200 f .Dzwonione do nich bylo z kilka razy tzn do O2 ale zawsze cos wymysla albo ze sami nie wiedza o co chodzi, ze trzeba isc do 4you i zeby podac im security klucz ,ktory nie istnieje.W 4you oczywiscie bylismy ale to nic nie dalo,wysylaja do O2 a pracownik ,ktory nam to sprzedal stwierdzil ze on nie musi i nie mowi o tym limicie bo w umowie jest napisane ale jak ktos nie zna dobrze angielskiego to ma pecha ;/ zas drugi pracownik poradzil nam by zmienic konto w banku i tego nie splacac bo nic nam nie zrobia bo on to samo mial ale z telefonem.Moze ktos wie co z tym zrobic ?? dzwonilismy by nam to na raty rozlozyli ale stwierdzili ze sami nie wiedza o co chodzi i by dzwonic innym razem,konto w banku zablokowalismy bo niestety nie stac nas z jednej pensji na zaplacenie tego,bardzo prosze o rade z gory dziekuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kijowo owo
pytanie podstawowe: NIE CZYTALISCIE KONTRAKTU??? Dokumenty sie CZYTA zanim sie podpisze. :-O

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość testerka3
Hej Mam ogromną prośbę:) Jeżeli możesz mi pomóc to proszę wejdź na ten adres i się tylko zarejestruj. Nie musisz nawet podawać swoich prawdziwych danych jeżeli nie chcesz:) Tam wpisujesz tylko imię i nazwisko nic więcej. Zbieram punkty na nagrodę dla moich dzieci a mam ich troje i ciężko jest z kasą:( http://uwolnijmikolaja.pl/konkurs/5201 Będę ci bardzo wdzięczna i moje pociechy również:) Dziękuję za głosy Kinia Zajmie ci to tylko 15 sekund

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość zeeenada
az sie rzygac chce, mamusko... nagrody dla dzieci... hahaha jasne!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość afdsfsd
Jakie oszustwo? To wina O2, że nie znacie języka ang. i podpisujecie wszystko, co wam pod nos dadzą?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość tez podobnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość tez podobnie
mialam z 4for you to najgorsze dziady jakie moga byc. Radze wam napisac normalnie skarge (list do head office)do glownego sklepu 4you bo inaczej takie chodzenie do sklepu nic nie da. Ja napisalam caly problem i napisalam zeby nie robili zemnie idioty tylko dlatego ze jestem obcokrajowcem. Napisalam tez ze jezeli oni tego nie zalatwia to idziesz dalej tzna sad albo prawa kosnumenta) ja tak zrobilam. Ja wzielam tel na abonament zepsol sie po 2 tyg i zgubili mi tel praiw pol roku bylam bez tel i tez musialam zabolokowac konto zeby nie pobierali abonamentu . Potem dostalam rachunek na 500 funtow. Powiedzialam ze za huja nie zaplace. napisalam list , troche to trwalo ale dopielam swego. Nie zaplacilam. Ale musisz tak zrobic. Bo oni mysla ze jak jestes polakiem to moga cie w huja robic.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość troche chaotycznie napisalas
jesli wzieliscie w pazdzierniku to jest ciut za pozno na reklamacje. jesli cos sie dzialo po 9 dniach to brzeba bylo od razu do nich isc z pretensjami, w Anglii najczesciej firmy stosuja 28 dniowy okres kiedy klient moze sie rozmyslec i zrezygnowac z uslugi bez ponoszenia kosztow. po pierwsze idziecie do banku i blokujecie jakiekolwiek wyplaty dokonywane dla O2 (direct debit) oraz potencjalne ktore O2 zechcialoby sciagnac samodzielnie z konta. jesli wam sie nie uda to moment zamykacie konto i otwieracie nowe. potem piszecie list do szefostwa O2 opisujac dokladnie sytuacje (a nie chaotycznie tak jak tutaj). w liscie wyjasniacie jak dlugo internet dzialal a ile nie dziala, kwestionujecie wysokosc miesiecznych oplat, wyjasniacie brak kompetencji sprzedawcy. potem opisujecie jak sprzedawca was potraktowal jako polakow i podajecie jego imie nazwisko i w ktorym sklepie pracuje. jesli dostaniecie list odmowny, piszecie nastepny i nastepny az do skutku. laptopa zlozcie do pudelka razem z cala reszta gadzetow, odlaczcie internet i telefon (zakladam ze musieliscie wziasc BT) co bedzie dowodem od kiedy na pewno nie korzystacie z neta. warto wziasc i przeczytac umowe, zwlaszcza czesc mowiaca o wysokosci oplat miesiecznych i warunkach rezygnacji z uzytkowania. na koniec - czy ten laptop byl za darmo tj wliczony w koszty internetu i placony direct debit, czy musieliscie wziasc go na raty? bo jesli wzieliscie go na raty to piszecie kolejny list to firmy ktora udziela tej pozyczki, sprawdzacie czy jest zarejestrowana na stronie FSA i straszycie ja Financial Ombundsman Service. tylko tym razem wezcie do pisania listow kogos kto zna angielski lepiej niz wasza kolezanka :P na koniec - mozecie powiedziec ze dalej bedziecie korzystac z ich uslug, zaplacicie biezacy rachunek pod warunkiem ze wlacza wam internet. z kolei jesli go wylaczyli to znaczy ze nie udalo im sie pobrac oplaty z konta. ubezpieczenie jest z reguly wliczone w takie sprawy i jak dla mnie taki wydatek jest niemal oczywisty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×