Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość lolinkkaaa

ale mnie wkur... moj chlopak CHYBA GO RZUCE

Polecane posty

Gość lolinkkaaa

przyszedl dzis do mnie po poludniu i mowi ze cos by zjadl dobrego mowie mu ze nic specjlanego nie mam tylko pieczywo chrupkie ale pozniej patrze do szefki jest budyn, mowie mu ze moge ugotowac on ok ale budyn mi cos nie wyszedl chyba za duzo mleka dalam, a on mowi ze tego nie zje bo niedobre, wkurwil mnie i mowie zeby wypierdalal dodam ze jestem studentka, wynajmuje sama mieszkanie i wiadomo nie jem koksow i czeto mam lodowke pusta, zwlaszcza teraz kiedy sie na sylwka wykosztowalm 700zl bo bylismy w berlinie w tym parku tropikalnym a on ma 27lat i rodzicami mieszka wiec praktycznie pracuje sam na siebie

Gość lolinkkaaa
spadaj , budyn byl przeterminowany, waznosc do konca 2009 umiem gotowac ale po co mam mu nadskakiwac zawsze jak do mnie przyjdzie to nic nigdy nie przyniesie, tylko sie pyta co mam dobrego owszem na poczatku zwiazku sie staralam, zawsze w niedziele lecialam po ciasto do cukierni, kawusia, soczek, ale jak zobaczylam ze on by tylko zart to mam to w dupie zwlaszcza ze zawsze jak gdzies idziemy kazdy placi za siebie np do kina, restauracji, na piwo

Gość lolinkkaaa
tak samo bylo np z kawa, kiedys zapomnialam kupic kawy bo mi sie skonczyla i kupilam jakas podrobke w biedronce bo mam kolo bloku, on przylazl i oczywiscie sie pyta co to za gowno mam a nie kawe to samo sie tyczy prezentow, jak ja bylam w wakacje w pracy we wloszech to mu przywiozlam oryginalne perfumy i piekny sweter a on jak byl w danii na szkoleniu to przywiozl mi uwaga - paczke zapalek z napisam solidarnosc;/

Gość lolinkkaaa