Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Zaloguj się, aby obserwować  
Gość no jak to po co

Kupujecie ubrania na allegro?

Polecane posty

Gość no jak to po co

Mieszkam w małym miasteczku i nie ma tu za dużo sklepów,a ja cągle mam ten sam problem-nie mam sie w co ubrać :( Postanowiłam uzupełnić swoją garderobę modnymi,kobiecymi ciuszkami,ale nie chciałabym przy tym wydawać całej kasy.Czytałam kiedyś topik dziewczyny,która pisała,że ubiera sietylko na allegro w markowe ciuchy,które czasem można upolować bardzo tanio.Czy to prawda?Tzn nie muszę mieć markowych,chcę żeby po prostu były tanie i ładne.Kupujecie tak?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zdjęcia nie zawsze oddają promowany urok przez sprzedającego, ale przyznam są perełki prawdziwe ...możesz spróbować kupić...jak nie będzie się podobało ...odsprzedaj na allegro...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość no jak to po co
No właśnie w tym problem,a poza tym czy da sie idealnie dopasować ciuchy nie przymierzając ich??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ja kupuję często na allegro ciuchy i buty. zdarzyło mi się raz, że tunika wyglądała inaczej jak na zdjęciu przyszła mi po prostu niewykończona szmata. zawsze sprawdzam komentarze sprzedającego przed kupnem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Simona1811
Nie. Jest cała masa porządnych, sprawdzonych sklepów internetowych, gdzie rzeczywiście można kupić fajne ubrania w niezłej cenie nie ruszając się z domu. Może są ciut droższe, ale przynajmniej oryginalne i dobrej jakości

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jeszcze rok temu nie wyobrażałam sobie, żeby kupić cokolwiek związanego z garderobą w Internecie. teraz już nie pamiętam, kiedy ostatnio byłam w jakiejś galerii i sklepie z ciuchami:) allegro i sklepy internetowe mnie wciągnęły na dobre, tym bardziej że można kupić coś fajnego i w dobrej cenie, a o wymiary się nie martw-wszędzie są podane tabele rozmiarów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość roxy000
ekstrawagancko.pl - bluzka za prawie 2 stowki chyba ich pogielo haha.. ja juz kilka lat kupuje na allegro i jestem zadowolona, sprawdzam komentarze sprzedającego, zdj ubrań, opisy aukcji i nie wydaje tyle kasy na jedna szmatke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zgadzam się z Tobą Roxy. allegro i w ogóle sklepy internetowe to nie jest to samo co jeszcze 5 lat temu, kiedy tak naprawdę każdy kupował rzeczy w przeświadczeniu, że ich wysłanie przez sprzedającego jest jak rosyjska ruletka (wyślą czy nie wyślą?:). mi tylko brakuje miejsca, gdzie bym sobie weszła i zobaczyła: o to jest w fajnej promocyjnej cenie, biorę! chociaż być może wcale bym nie chciała tego kupić. Tak mam w normalnych sklepach a Internet daje mi ta przewagę że nie muszę wychodzić z domu, zwłaszcza jak sypie tak jak dzisiaj:P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kupuje na allegro dość czesto. ale nie od osob ktore maja po kilka (nascie) komentarzy tylko od sklepow, firm czy ludzi ktorzy tym sie zajmują. i tylko jesli zdjęcia są "real". raz kupilam bluze, na fotkach sliczna chinka ubrana w gruba porzadna bluze... przyszła cienka szmatka. Nigdy wiecej aukcji bez "Real foto". to chyba jedyny przypadek kiedy nie bylam zadowolona, a mysle ze ok 60 rzeczy kupilam spokojnie;) (patrze na liczbe komentarzy:P)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Moje dziecko(dorosłe) planuje kupić na all strój na narty, warto? Bo w sklepach firmowych ponoc jest drogo.Nie wiem czy płaci sie tam za jakośc czy za firmę...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ja czesto kupuje ciuchy na allegro:) w ogole lubie zakupy na allegro nie chce mi sie po sklepach czsami chodzic wiec jak wyczaje w necie cos fajnego klikam i kupuje:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
moim zdaniem allegro jest fajne jeśli chcemy kupić coś konkretnego, ale jeśli ktoś lubi promocje/wyprzedaże to powinien ich szukać gdzie indziej. Nie twierdzę, że na allegro nie można wylicytować czegoś w naprawdę dobrej cenie, ale z mojego doświadczenia wynika, że naprawdę fajne rzeczy są sprzedawane w cenach tylko nieco niższych niż sklepowe (duże zainteresowanie)+opłata za przesyłkę:) mam rację?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
W niemczech i USA furorę ostatnio robią serwisy typu Buy smart-wchodzisz, patrzysz co jest w promocji i realizujesz kupon online. Fajne, proste, ale czemu nie ma tego u nas?:(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ubrania przez internet kupuję, ale zamiast korzystać a allegro wole kupować w sklepach internetowych. Również jest taniej, a zdecydowanie bezpieczniej. Zawsze mam pewność, że to co zamówię przyjdzie do mnie w takim stanie jak jest na zdjęciu czy tez w opisie. Na allegro jest niestety bardzo wielu nieuczciwych sprzedawców (na komentarze tez nieraz nie ma co patrzyć bo niektórzy kupują sobie komentarze pod fikcyjnie wystawione aukcje), a sklepy internetowe nie mogą sobie pozwolić na oszukiwanie bo stracą klientów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość bez przesadyowszem zdarzają
się oszuści,ale to margines!problem leży gdzie indziej-jakość ciuchów i mierzenie,nie widzisz tego na żywo,na swojej sylwetce,a wirtualnie nie jesteś tego w stanie dokładnie ocenić,zresztą sklepy internetowe też sprzedają szmelc pięknie obrobiony w photoshopie,ludzie nie wystawiają negatywa,bo boją się sami też dostać,a sprzedawcy jeden negatyw na tysiące nic nie robi,musi być naprawdę oszustem,by dostać ich więcej...myślenie stereotypami daje to ,że się traci sporo okazji...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Lockerz mycha9393o2.pl
Witam was. Na tej stronce możemy wygrać znakomite nagrody typu Xbox, PS3, PSP, PSP Go i różne inne rzeczy. Wystarczy tylko mieć zaproszenie na tą stronę i można się rejestrować. Punkty a tak zwane PLZ-ty można zdobywać bardzo szybko a tutaj podaje przykłady: - Za rejestracje dostajemy 2 PLZ - Po rejestracji ukarze nam się gierka taki tetris który trwa 10 sek w tym czasie musimy uzbierać jak najwięcej PLZtów (od 1 PLZ do 50 max - mi udało się zebrać 43 PLZ) Ta gra jest raz na wieczność. - Za zalogowanie się na stronie dostajemy 2 PLZty (raz na dzień) - Za odpowiedź w dziale Dailies dostajemy 2 PLZty (tylko odpowiedź dnia) Ale jeżeli zdobędziemy 20 przyjaciół punkty będą podwojone np. - Za zalogowanie się dostaniemy 4 PLZ - Za odpowiedź dostaniemy 4 PLZ + koszulka Lockerz gratis! Ja w tej chwili mam 84 PLZ a gram około 1,5 tygodnia Pewnie nurtuje was pytanie czy ta strona to jakieś oszustwo, ależ nie. Lockerz jest prawdziwą firmą. Jest finansowany przez Liberty Media, jedną z największych firm medialnych w USA. Niektóre nagrody które możemy wygrać po uzbieraniu punktów. - PS3 - 675 PLZ - Nintendo Wii - 250 PLZ - PSP 3000 - 200 PLZ - PSP Go - 675 PLZ - Różne gry (większość na konsole) - 100 PLZ - Telewizor Full HD 42\' - 2000 PLZ - Pendrive 2 GB - 40 PLZ i wiele wiele więcej nagród CHcecie zaproszenie?? Piszcie na mejla: mycha9393@o2.pl ;) POwOdzenia w zdobywaniu nagrod

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Simona1811
Zdarzają się oszuści?... na dziesięciu ośmiu to oszuści, albo naciągacze. Chciała kupić spodbnie na fitness z aukcji, ale na szczęście sprawdziałam ceny w różnych sklepach i okazało się, że na tanisport.pl jest taniej, a wybaczcie, ale tanisport to bardziej uznany sklep niż jakiś anonimowy sprzedawca

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kedi
Kiedyś szalałam na wypzedażach, teraz mam allegro. Mam 212 komentarzy za kupione rzeczy, w przypadku 2 -3 dostałam rzeczy niezgodne z opisem (były używane ...). Niekiedy rzeczy po prostu na mnie nie pasowały - ale od czego sa koleżanki. Czy ktoś uwierzy, jak napisze że w ciągiu 2-2,5 lat upolowałam na Allegro ok. 7-8 kutrek skórzanych (najdroższy był długi płaszcz zamszowy za 250 zł... krótkie kutrki (vila, morgan, mexx) kupowałam za ok. 100 zł) Wylicytowane w ostatnich miesiącach: - płaszczyk Max Mara (za 380 zl) - botki Calvin Klein (jedne za 420 - sprzedawca z USA, drugie od innego sprzedawcy - 230 zł) - bluzki i koszule rozpinane (od 10 do max 30 zł: vila, vero moda, - spodnie tylu jeans (vila, mexx, cubus, vero moda, next - nigdy nie przekraczam 35 zł) - kurtka zimowa długa vila - 55 zł... - torebka kazar - 200 zł... Od półtora roku do sklepów wchodzę sporadycznie, żeby sprawdizć trendy, podotykać rzeczy i stwierdizć, że za takie cany to takiej kiepskiej jakości nie chcę widizeć... Ostatnio się zdolowaąm, bo byłam w Ryzmie i tam "zaszalałam" (hahaha) i kupiłam poncoz w butiku za 25eutro. Czyli za 100 zł. Bylo przecenione... Depresja zaczęla mi się kiedy je zobaczyłam na Allegro (identyczne) za 30 zł...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wow kedi znalazłam na forum swoja bratnią duszyczkę:) ja mam to samo, na początku trudno mi się było wkręcić w zakupy przez Internet, ale jak już zaczęłam to teraz nie wyobrażam sobie zakupów w galeriach handlowych, gdzie wiem że płacę więcej niż mogę to zrobić przez Internet. Jeszcze żeby był taki sklep, albo serwis gdzie będą zebrane wyprzedaże, promocje i outlety i do sklepów będę chodziła tylko i wyłącznie dla towarzystwa:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Szczerze powiedziawszy, to raczej nie. Już wolę kupować w sklepach internetowych. Moim zdaniem nigdy nie wiadomo na kogo trafisz, a renomowane sklepy nie robią problemu. Ostatnio np. kupiłam sobie buty na newbalance.pl i jestem bardzo zadowolona. Allegro raczej nie dla mnie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fajnie, że możemy sobie doradzać i wymieniać się wskazówkami. jesteście prawdziwymi ekspertkami od wyszukiwania promocji.oby było nas jak najwięcej:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ja kupuję przez internet ale niekoniecznie na allegro. Na stronie http//powyplacie.pl jest dużo uczciwych i profesjonalnych sklepów z niskimi cenami i szybką wysyłką. Na pewno każdy znajdzie coś dla siebie. Polecam http://powyplacie.pl Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość o maaaattttttkkkkooo
hehehee to ekstrawagancko.pl mnie rozwaliło:DDDD zwykły czarny obcisły t-shirt, których jest wszędzie pełno kosztuje ponad 200 zł nie wierzę w to co widzę:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
A ja ostanio zaczełam buszowac na szafa.pl i powiem Wam,ze tam tez mozna znaleźć fajne rzeczy :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
okazyjni.pl ? Moim zdaniem tam wcale nie jest tanio... tzn. moim zdaniem to namawianie ludzi do zakupów, przez dawanie jakichś mizernych promocji. Już wspomniałam, że ja kupuję na newbalance - tam są przynajmniej jakieś sensowne i ceny i promocje. Nie wiem co to za bubla popychasz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
znalazłam to niedawno w necie, mówisz że nie mają tanio? ale może będą mieli-mi chodzi o sam mechanizm który mi odpowiada. Wchodzę, szukam, znajduję i realizuję sobie kupon w 5 sekund. Jeśli czegoś faktycznie szukam albo uznaję, że cena jest ok to całkiem ok opcja:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość oferuszka

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

×