Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość salley23

ile mogę dostać od męża alimentów jezeli zarabia ok 4-4,5tys

Polecane posty

Gość salley23

ja jestem studentką iepracującą i mamy dziecko roczne po rozwodzie bede mieskzac u rodzicow

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość jyfjh
rozwód z orzeczeniem jego winy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość salley23
tak powód marichuana

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość jyfjh
to sporo, bo dostaniesz i na dziecko i na siebie mozesz żądać, z tym,że sąd weżmie tez pod uwagejego sytuacje materialna w razie rozwodu i zalezy czy sedzia bedzie kobieta czy facet, kobiety raczej korzystniej rozstrzygaja :) z tego co zauwazylam :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość jyfjh
idz najlepiej poradz sie prawnika tam gdzie mieszkasz, on powinien Ci podac przyblizona kwote alimentów łącznych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość salley23
ok dziękuje:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość nfddfnfmf
jeżeli przegniesz z żądaniami to facet moze zrezygnowac z pracy i zaczac robic na czarno:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość nie chodzi o to
ile mozesz dostac tylko wykaż ile wydajesz!!!pomyslec trzeba troszke😭

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość nfddfnfmf
znam takiego co tak zrobił:p na dziecko oczywiscie byla jakas niska kwota zasadzona, ale na byla żone juz ani grosza:o a on pracowal na czarno, najpierw w kraju, a pozniej wyjechal za granice

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość nikt nie bedzie
nikt normalny nie bedzie BYŁEJ żony utrzymywał :o

Udostępnij ten post


Link to postu