Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość w_sumie_zdesperowana_juz

gdzie mam do jasnej...znalesc normalnego, zrównowazonego faceta?????

Polecane posty

no gdzie?? trafiam na samych dupków :/ naprawde nie wiem gdzie moge znalesc normalnego faceta, nie musi byc bogaty, strasznie przystojny po prostu powinien dac mi poczucie bezpieczenstwa i oparcie a tymczasem mialam 3 zwiazki za soba jeden w mlodym wieku wiec go nie licze drugi rozpadł sie przez to ze facet -był leniwy, nie chcialo mu sie do mnie przyjezdzac(wiec ja go odwiedzałam) jednak te wizyty miały byc nie czesciej niz raz na tydzien;/,okazalo sie po jakims czasie ze miał przedemna dwie kobiety(w sensie chodził z 2-ma na raz;/ jak sie dowiedziały była burza),wiedział ze jestem studentka, nie pracuje i nie mam kasy na bilety zeby do niego przyjechac(okolo 20 zł w obie strony od rodziców:/) sam pracował i nie poczuwał sie zeby do mnie przyjezdzac 3-ci facet-okazał sie zaborczo zakochany,do tego miał skłonnosci do krzyczenia na mnie, szarpania,gdy zerwalam groził samobojstwem i sledził mnie, wystawal pod domem itp czy wszyscy faceci potracili juz rozumy/???

Gość akbyr8
A Ty pojeba...ny CREAM:)

z czwartym nawet nie umówiłam się na druga randkę, bo na pierwsza przyszedł z majtkami babci zamiast szalika na szyi :classic_cool:

Gość myslalamze cos
Crem-zamknij glupi dziob.Nic madrego nie wymysliles.A Ty autorko, wiedz, ze trafiaja sie madrzy panowie nawet na forum.Milo ich sie czyta.Musisz zweryfikowac kryterium pod jakim wybierasz kandydatow i w razie stwierdzenia, ze towar jest wadliwy, szybko go na smietnik.Nastepny prosze i tak do skutku.Gdzis bedzie.

Gość w_sumie_zdespreowana_juz