Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Jestem nieudacznikiem

Jestem nieudacznikiem

Polecane posty

Mam 21 lat, jestem w 100% zależny od rodziców, nie mam i nigdy nie miałem dziewczyny, jestem nadal prawiczkiem, nie mam znajomych, nie umiem nic robić, studiuję na kierunku który mnie nie interesuje... jestem zerem. Wiem że was to gówno ale chcę żebyście o tym wiedzieli że jestem nieudacznikiem.

Gość ---to ja---
wesołych świąt

Gość vbfthtjtjj
dlaczego poszedles na ten kierunek ? moze powinienes zmienic ? masz 21 lat, cale zycie przed toba, sam z siebie robisz nieudacznika, wez sie w garsc i zacznij ZYC

no tak teraz to zeby nie byc nieudacznikiem to trzeba nie byc prawiczkiem ,miec znajomych i dziewczyne i wszystko...a zobacz jaki ty mlody jestes a taki nieokrzesany bardziej jak nieudacznik.zmien studia,znajdz jakies hobby...reszta przyjdzie z czasem.wesolych swiat 🖐️

jeju co to dzis wszyscy w depresji wyjdź gdzieś ... do ludzi .... albo umow sie nawet przez nk czy jakis portal z jakas dziewczyna na glupi spacerek w swoim miescie ... moze jakas poznasz ... i duzo sie zmieni ... do ludzi idź ...

Gość rewsytr
gdybys byl nieudacznikiem to bys nie studiowal , tylko mial szkole srednią albo zawodową .