Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Gąsiorek85

Praca w domu

Polecane posty

Gość Gąsiorek85

Witam, jestem bezrobotną studentką ostatniego roku i w sierpniu biorę ślub (po nim wyruszam w podróż poślubną) także nie mam szans na dobrą, stałą prace;/ Słyszałam o różnego rodzaju "pracy w domu" czy ktoś dorabiał w ten sposób i może mi polecić jakąś sprawdzoną prace, gdzie można coś zarobić??? Pozdrawiam Gąsiorek85

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość fmowicz
hej wyzej wstawiłam ofertę pracy jako konsultantka. Jeśli masz dostęp do kobiet :) efekty murowane :) Perfumy firmy FM mają piękne zapachy, kosztują 43 zł - z tego Ty zarabiasz 43% czyli ok 11 zł! Pomyśl. 10 perfum i masz ponad 100 zł! Jakby co pisz bas@box43.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Drake