Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość anana kofana borubara

Wyrzucacie tampony do sedesu?

Polecane posty

Ja robię tak gdziekolwiek jestem, czy w domu czy gdzieś w galerii albo u znajomych. Wszędzie spuszcza się to bardzo dobrze. Nie rozumiem po co ma w koszu kisić się i cuchnąć zużyty tampon? To tym gorsze dla otoczenia :O

Gość skąd pomysł że jak ktoś
n to poczekaj aż wybije ci kibelek :) Gratuluję pomysłów i zapychania swoimi tamponami cudzych kibli!!!!

Gość maxicosi babyy
długo myslalas zanim zalozylas ten debilny topik????

Gość zależy gdzie jestem
nie znam się za dobrze na hydraulice ale czasem nawet ja widzę, że jest problem z odpływem, wtedy nie wrzucam do sedesu.

Gość :)))))))))))
ja tez zawsze wrzucam do sedesu i od 10 lat nic się nigdy nie zapchało :)

jak nie wybija od mojej kupy to od takiego tamponika tym bardziej nie

Gość Nie i już

podszyw;/

Gość a ja sobie powiem tak
przecież to wata i się rozpłynie :O o jakim wybiciu sedesu gadacie nic się takiego nie stało to nie podpaska przecież

a niektóre tampony np bella maja woreczki jednorazowe na zużyte tampony ale nie wierzę że każda taka przykładna i zawija go w papier i do kosza ;) fakt rozkładający się może nieźle capić

"przecież to wata i się rozplynie"- gratuluje pojęcia o recyklingu:-O a podpaska niby z czego jest zrobiona? Nie wrzuca się takich rzeczy do sedesu tępoty!

Tak duzo glupich bab robi wrzucaja tampony, chusteczki mokre, podpaski do kibla a pozniej jedna z druga sie dziwi ze zapchany :p

Chantalka "przecież to wata i się rozplynie"- gratuluje pojęcia o recyklingu a co może pod wpływem wody nie rozpłynie się jak wata w wodzie??? i tampon do podpachy przyrównujesz? :O

Tampon to tez wata, podpaska również, obie tez rzeczy pokryte są siateczką. włóż tampon do szklanki i zostaw do czasu aż się rozpuści. Życia Ci braknie.:-O