Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość dgsgs

rosyjska piosenka - o czym jest popraszojka(poproszu tebja)

Polecane posty

Gość dgsgs

Czy mógłby mi ktoś powiedzieć co śpiewają w piosence popraszojka(poproszu tebja) http://daniel101a.wrzuta.pl/audio/66H4wj20iJi /popraszojka_poproszu_tebja była ona mi zadedykowana przez pewną osobę ale ja ni w ząb nie rozumiem rosyjskiego.

Gość Miodekminator
Piosenka opowiada jak facet gwalci dziewczyny a potem prosi je o wybaczenie

Gość dgsgs
można coś więcej prosić? Gdyż pewna osoba z którą de facto nie znam się zadedykowała mi to w pewnym internetowym radiu i nie bardzo teraz łapie o co chodzi z tym...

Gość stull
w refrenie jest , że prosi faceta żeby słońce świeciło i żeby ją kochał. Potem była miłość, a potem to już minęło wiele lat i tyle. Pewnie chodzi o tę miłość, żebyś go pokochała :P.

Gość smerfne chity