Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość zapominalska1988

Moja matka jest przeciwna temu, bym zamieszkała z narzeczonym

Polecane posty

Gość zapominalska1988

Mam 22 lata, studiuję, pracuję dorywczo na swoje utrzymanie. Mój narzeczony ma 25 lat, za tydzień broni tytuł magistra i utrzymuje się samodzielnie. Kochamy się, jesteśmy parą od ponad 3 lat, niedawno się zaręczyliśmy, planujemy powoli ślub (za około rok- półtora w zaleznosci w ile uzbieramy na ślub). Moja matka niekceptuje tego związku, wolałaby bym do końca życia byłą sama i "nie marnowała sobie życia na męza i dzieci tak jak ona". Ma ponad 60 lat i bardzo staroświckie podejście typu "co ludzie powiedzą" i "Jak ci nie wstyd z CHŁOPEM przed ślubm mieszkac". Jak z nią rozmawiac w ogóle na ten temat?

Gość BridgettttBardottttt
w ogole nie rozmawiaj! żyj!

jestem w twoim wieku a moj takze ma 25lat. mieszkamy ze soba 1,5roku i moi rodzice nie mieli nic przeciwko chociaz zamieszkalam z nim po pol roku znajomosci (z powodu duzej odleglosci jaka nas dzieli) a co ludzie powiedza? niech sobie gadaja. moje zycie moja sprawa. moja mama z poczatku sie obawiala ze wyprowadzam sie 300km od domu ale byla szczesliwa ze ukladam sobie zycie. mama sie nie przejmuj. w koncu sie z tym pogodzi. przeciez dla rodzicow najwazniejsze jest szczescie swoich dzieci

Gość ja postawiłam rodziców przed
faktem dokonanym:P i tak mieszkałam już osobno bo wyprowadziłam się do innego miasta ale jak poznałam mojego obecnego męża to najpierw zamieszkaliśmy razem a potem rodzice sie dowiedzieli.

Gość BridgettttBardottttt
Za avatarką. Matka sie z tym pogodzi z czasem.

Gość zapominalska1988