Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Joannexiii

Nie chce mi się żyć

Polecane posty

Gość Joannexiii

Każdy dzień taki sam. Wstaję, robię zakupy, szukam pracy. W roku akademickim studiuję. Nie mam przyjaciół, chłopaka. Jestem niesmiała, mało zaradna. Mam wielkie marzenia, ale mało odwagi, żeby zawalczyć o nie. Czy jest w ogóle sens żyć ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Joannexiii
Chciałabym pojechać do pracy za granicę, ale mam wrażenie, że nic z tego nie wyjdzie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ktoś musi o to zapytać
a jakie masz BMI ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Joannexiii
A czy to ważne ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Joannexiii
Nie wytrzymam dłużej tej ciszy i pustki. Proszę o pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ktoś musi o to zapytać
dla ciebie może być ważne a może nie nie wiem po prostu TUTAJ powyższe pytanie powinno paść mnie też za bardzo nie chce się żyć mam stwierdzoną depresję biorę leki i jakoś tam pcham do przodu tę kupę śmieci ale po co to już za bardzo nie wiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jeśli będziesz z góry zakładać, że coś Ci nie wyjdzie, to nie dziw się, że życie wydaje Ci się nudne i beznadziejne. Spróbuj podchodzić do życia bardziej optymistycznie i nie zakładaj z góry, że coś jest skazane na porażkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ktoś musi o to zapytać
to chyba nadzieja, że jakoś się w końcu pozbieram i tak jest lepiej niż kiedykolwiek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość z parówką w dupie..........