Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Estranged

za 4 miesiące kończę 21 lat

Polecane posty

Gość Estranged

Nie miałam nigdy faceta. Nie mam przyjaciół. Studiuję, mimo że nie chcialam i czuję, że każdy dzień na uczelni jest dniem zmarnowanym. Zmarnowałam życie i mam ciężką depresję. :( Niech mnie ktoś pocieszy..

Gość gigirnaa
mam to samo -pociesza cie ten fakt?

Gość odswiezamm
o 21 piekny wiek:)

Gość Estranged
Nic nie robię! I to najbardziej mnie dobija, bo wiem, że moglabym coś zmienić, ale nie wiem JAK! Zero jakiejkolwiek motywacji. ZERO! Nie mogę się ruszyć z domu, bo mnie to przerasta :(

Ja też nie miałam nigdy faceta i prawdziwych przyjaciół, więc nie jesteś sama:) może wyjdź gdzieś? Dlaczego uważasz że marnujesz życie na studiach? Co studiujesz?

Gość Estranged
Dziennikarstwo. Ja nie chciałam studiować, tylko zająć się muzyką. Od zawsze mnie to interesowało i nawet mówiłam o tym mamie jak byłam dzieckiem, tylko ona to ignorowała. Teraz już jest za późno na cokolwiek :(

ja za niedługo 22 i mam podobną sytuacje jeśli chodzi o związki ;p i jakoś się tym nie przejmuje ;) a to czy przegrałaś życie możesz stwierdzić na jego końcu a nie początku

Gość Estranged
A poza tym mam kompleksy, przez co jeszcze bardziej boję się gdziekolwiek wyjść, szczególnie, że ludzie z tego się nabijali. A nie stać mnie na operację, mimo że zbieram kasę którą dostaję jako stypendium socjalne.

ale dziennikarstwo też fajny kierunek:) nigdy nie jest za późno by zająć się muzyką:) gdy od razu się za to zabierzesz szybciej Ci pójdzie:) i mama nie może Ci niczego zabronić, w końcu jesteś dorosła;)

Gość Estranged
Mam krzywy i garbaty nos :o Ta krzywizna wzięła się od tego, że kiedyś dostałam na wfie piłką w twarz.

Gość anonimowa pomarańczka