Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Rohy

Przez studia nabawiłam się kompleksów:(

Polecane posty

Studiuję prawo na dobrym państwowym uniwersytecie i większość(jak nie wszyscy) osób tu studiujących to ludzie z zamożnych rodzin. Rodzice sfinansowali im dobre samochody, żeby mogli dojeżdząc do ucz\elni, ubierają się w modne, markowe ciuchy, stać ich na wiele. Ja czuję się i wyglądam przy nich jak kloszard. Nie mam pieniędzy od rodziców, więc w weekandy dorabiam, ale i tak mnie na wiele nie stać, bo wydatki typu denstysta czy jakas ksiazka muszę finansować z własnych pieniędzy. Jeszcze w liceum otoczona byłam ludzmi z róznych warstw społecznych i nie czułam się tak podle jak teraz. Czasami myślę, żeby przejsc na zaoczne i pracować na cały etat, co tam- w tym zawodzie bez znajomości nic nie osiągne, nie mam szans na bycie prawnikiem(aplikacja = kupa kasy i bez silnej protekcji nikt mnie nie przyjmie). Nigdy nie czułam się tak zakompleksiona jak teraz...

Gość jako baba mam ochote 5 razy
wiesz co piewrsze slysze ja tez studiuje prawo na panstwowej uczelni i wiesz co piewrwsz elsysze o tym o czym piszesz nawet jak mialam znajomych bedacych dziecmi sedziow czy adwokatow to byli to zwyczajni ludzie zyjacy zwyczajnie normalnie sie uboierajacy itp Jak zaczynalam studia wiecje bylo takich wypacykowanych dam ale teraz po nowych rocznikach widze mlodziez skromna zwyczajna ktora nie chce sie wyrozniac wywyzszac i apieniadze maja w nosie

Gość też studiuję prawo ; ))) ;*