Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość jak powiedzieć??

jestem w 5 miesiącu ciąży a moi rodzice nie wiedzą...

Polecane posty

Gość jak powiedzieć??

jestem już na początku piątego miesiąca ciąży, a moi rodzice nic o tym nie wiedzą. Mieszkam na stancji (studiuję) i do domu jeżdżę co jakiś czas(mieszkamy daleko od siebie). Codziennie myślę o tym, że muszę im powiedzieć i czuję się jak sparaliżowana. Moi rodzice są dość konserwatywni i każdego dnia mówię sobie" jeszcze tylko jeden dzień zanim mnie wyklną" Przeraża mnie to wszystko... co robić?

Gość jeżeli chodzi
może napisz do nich list?

Jeśli masz środki na utrzymanie dziecka to nie masz sie czym martwic bo to ty na nie bedziesz wykladac i nic im do twoejgo zycia, ale jesli liczysz na ich pomoc a raczej calkowite utrzymanie to masz problem....

Gość jak powiedzieć??
aż mnie to rozbawiło. wiem z kim, mieszkamy razem, pracujemy tu i studiujemy. Kiedy On naciska by jechać zawsze mam coś do "zrobienia"bo to conajmniej 3dniowy wyjazd: w pracy, do lekarza etc

Gość jak powiedzieć??
Angellss22 jesteśmy całkowicie niezależni od rodziców. Chodzi o to, że jestem z nimi na tyle związana emocjonalnie że przeraża mnie to rozczarowanie moją osobą, żal, płacz itd

Gość werrrrrrrrrrrrrrrkkaa
ja miałam podobnie. w końcu (jak byłam w 6 miesiącu) powiedział im mój chłopak.

Gość niez musisz mieć z nimi
stosunki skoro aż tyle zajmuje ci powiedzenie rodzicom jak jesteś szczęśliwa, że wkrótce zostaną dziadkami :( Na miejscu mamy nigdy bym ci nie wybaczyła, że nie poinformowałaś mnie od początku

Gość Astoria1985
Kiedy dziecko przychodzi na świat to trzeba się radować, a nie płakac i wyklinać. Skoro Twoi rodzice tak w Twoim przekonaniu zareagują to nie są godni zostać dziadkam maleństwa, które noszisz pod sercem.

Gość bukaa