Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

paparazzo

Dlaczego tak ciężko zacząć wszystko od nowa??

Polecane posty

Ponad tydzień temu rozstałam się z chłopakiem z którym byłam 3 lata. Dużo się kłóciliśmy, on non stop się mnie czepiał, coraz mniej się widywaliśmy, traktował mnie czasami gorzej niż psa, nie czułam od niego miłości, poza tym moja miłość do niego też powoli wygasała, wiem że to była dobra i jedyna decyzja. On ogólnie przebywał od czasu do czasu zagranicą, na wakacje pojechałam do niego i tam się na nim poznałam najbardziej. Nie żałuję tej decyzji, ale... z każdym dniem jest mi coraz ciężej.... Szukam pracy, z początku jak z nim byłam, to miałam takie jakieś głupie szczęście chyba, bo co gdzie wysłałam cv to się odzywali, prosili na rozmowy, a teraz nic cisza, nawet nie ma specjalnych ogłoszeń. Z zawodu jestem kosmetyczką, ale szukam też jako sprzedawca, by móc się gdzieś zaczepić. Ale też nic... Smutno tak, wszystko się zawaliło, chciałabym zobaczyć światełko w tunelu, ale nie widzę go :( znajomi i rodzina mówią, poczekaj, daj sobie czasu, trochę cierpliwości, ale ile? Boję się że z biegiem czasu sobie nie poradzę... Przydałby się mężczyzna, który mnie wsparł, przy którym bym się czuła szczęśliwa i kochana i sama bym kochała. No i praca, by wszystko poszło do przodu.... Doradźcie coś...

Gość Fatalna kobieta 2
rozumiem cię ale mężczyzna po mężczyźnie to raczej nie wyjdzie z tego na dłuższą metę, tak już jest, że póki nie mamy serca całkowicie wolnego, póki nie uwolnimy się od przeszłości żaden związek nam nie wyjdzie. Teraz patrz za znajomymi - jakoś się ułoży, z Pracą też pomimo tego jak w naszym kraju jest. Powodzenia i polecam koleżanki dobrą kawę czy nawet wyjście gdzieś do pubu a i przejrzyj szafę;)