Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość grgrg4grt

jak wyglada wasze zycie???...

Polecane posty

Gość grgrg4grt

? ja jestem bezrobotna studentka zaoczna malo znajomych z własnej woli(nie chce mi sie ich odwiedzac i utrzymywac kontaktów nie wiem czemu...) brak faceta choroba przewlekla ktora mnie bardzi ogranicza we wszystkich zyciowych decyzjach w sumie wkeoszosc dnia spedzam w domu przed kompem, jedzac jak swinia bo juz 7 kg przytyłam przez wakacje;/ do dupy generalnie...

Gość szukam kobiety ...
Zawsze możesz przestać się objadać i zacząć cos robić.

Gość mika464
pieeeknieeeeee............ studentka zaoczna, wymarzona praca, a właśnie dziś mąż kupił mi nowe autko!!!!!! Życie jest piękne!!!!!!

Gość grgrg4grt
niby moge ale z nudów z braku pracy;/ staram sie ale brak silnej woli totalny poza tym mam 23 lata

Gość A kukuuu
pracuje, choc srednio lubie prace dość dobrze zarabiam jak na moje miasto i warunki mam 30 lat troche znajomych jestem po rozwodzie, dzieci brak (uff) mam faceta

Gość szukam kobiety ...
Najgorzej to nic nie robić, masz masę możliwości, a osoby chore przewlekle są wszędzie np gitarzysta pearl jam.

Gość grgrg4grt
co studujesz/? ja durną pedagogike w sumie juz mgr;/

Gość grgrg4grt
a na co on jest chory? ja mam problemy z poruszaniem sie,

Gość grgrg4grt
no i mam kilka inncyh paskudnych chorob he w sumie zycie bardzo mnie doswiadczyło pod tym wzgledem

Gość dreamspurple