Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość niewyrabiajaca

Nie wyrabiam już :(

Polecane posty

Gość niewyrabiajaca

Jestem studentką studiów dziennych. Mój miesięczny dochód to jedynie alimenty z funduszu czyli 350 zł. i za to muszę przeżyć cały miesiąc. A do tego dochodzi oplata za stancje (220zł), dojazd na uczelnie na drugim końcu miasta(30 zł) i zostaje mi 100 zł na cały miesiąc. I jak ja mam za to przeżyć? Na dodatek w tej dziurze nie ma żadnej pracy. Stypendium mam, i owszem ale co z tego skoro jak złożę podanie w październiku to wypłacają dopiero w grudniu z wyrównaniem. Tak samo z zapomoga. Nie wyrabiam już :(

Gość latriszja
to po co szłaś na studia dzienne znajac swoja sytuacje? ja bym w zyciu czegos takiego nie zrobila...

Gość niewyrabiajaca
rodzice... ojciec zostawił nas 10 lat temu a mama jest bezrobotna bez prawa do zasiłku. Nasz jedyny dochód to alimenty (ja + dwoje rodzeństwa) + zasiłek rodzinny brata. Czyli razem dokładnie 1141 zł. A trzeba opłacić rachunki itd. No i ja z siostrą studiujemy :(

Gość niewyrabiajaca
poszłam na studia bo niestety mieszkam w takim miejscu ze po samym liceum bym pracy nie znalazła a wolę mieć te 350 zł niż nie mieć nic bo wtedy to bym już naprawdę musiała jeść trawę

Gość DOBRA RADA DLA niewyrabiajacej
Mozesz pracowac w agencji towarzyskiej.

Gość niewyrabiajaca
szacunek do samej siebie nie pozwala mi pracować w takim miejscu. To że Ty tam pracujesz nie oznacza że każdy musi...

Gość naatalkaa
Dlatego niektórzy najpierw szukają skutecznie pracy, a potem idą na studia zaoczne i zapierdzielając codziennie oprócz zjazdów mają pieniążki, żeby opłacić studia i stancję. W życiu nie można mieć wszystkiego tak jak się sobie wymarzyło. Też bym chciała studiować dziennie. Ale mnie nie stać...

Gość może masz lub znajdziesz jakąś