Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

rudykurakdomowy

Nie mogę znaleźć pracy!!!

Polecane posty

mam dość siedzenia w domu , od 4 m-cy szukam pracy i nie mogę nic znależć!!! Codziennie wysyłam po kilka CV , jeżdże po okolicznych firmach zostawiam CV, pytam o wolne wakaty i zero odzewu!!! Mam 25 lat , 6-cio letnie dziecko które jest w przedszkolu do 18-tej, mąż w pracy, a ja codziennie szperam w necie w poszukiwaniu najnowszych ofert.Mam już dość!! Jestem w trakcie studiów(III rok), nie mam zbytniego doświadczenia, wcześniej pracowałam 1,5 roku za granicą, w polsce tylko 8 miesięcy, ukończyłam kurs pracownika biurowego... Nie mam niestety żadnych znajomych, którzy mogliby załatwić pracę po znajomości... Co jest nie tak ? gdzie szukać pracy? poradźcie proszę...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kwiat_pustyniii
jeśli powodem szukania pracy nie jest większa suma pieniędzy to najpierw idź na staż do firm. po tym jak się sprawdzisz, masz dużo większe szanse na podjęcie pracy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
oj, znam ten problem, u mnie to samo. do tego mieszkam z rodzicami, ktorym sie wydaje ze skoro nie mam pracy, to znaczy ze nie szukam. no bo w koncu jak to, zeby osoba z ukonczonymi studiami nie mogla znalezc pracy?? oni nie znaja realiow bo sami nie sa w takiej sytuacji, nie widza ze wyksztalcenie juz nic nie gwarantuje. widze ze sa mna rozczarowani, bo w koncu duzo sobie odmawiali zeby zapewnic mi wyksztalcenie... mieszkam w srednim miescie z duuuzym bezrobociem, wysylam cv w odpowiedzi na ogloszenia z praca, w ktorej tak naprawde nawet nie chce pracowac, a mimo to zero odzewu!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ja tu rzadze l